Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste gå ut och hämta ved
Alltså, förlåt, men...Googlar recept på lax och pasta.
Det fanns lax till extrapris i frysdisken. Jag köpte glatt och mindes inte förrän betydligt senare att jag ju itne gillar lax... Mitt pucko.
Så nu vill jag ha ett recept som inte smakar så starkt just lax...
Googlar recept på lax och pasta.
Det fanns lax till extrapris i frysdisken. Jag köpte glatt och mindes inte förrän betydligt senare att jag ju itne gillar lax... Mitt pucko.
Så nu vill jag ha ett recept som inte smakar så starkt just lax...
Det enda som hjälper är nog chili eller kopiösa mängder vitlök!
De ser ut som om de funderar på allehanda hyss.....Är typ utbränd. Men ska nu lämna mina små barn en stund för att göra lite ärenden. Hoppas de överlever men har kattsäkrat lägenheten in absurdum.
Visa bifogad fil 82748
De ser ut som om de funderar på allehanda hyss.....
De är så himla finaÄr typ utbränd. Men ska nu lämna mina små barn en stund för att göra lite ärenden. Hoppas de överlever men har kattsäkrat lägenheten in absurdum.
Visa bifogad fil 82748
De är så himla fina
Så jävla avundsjuk! Och då ska jag absolut inte ha varken fler katter eller katt någonting igen när de jag har är borta.Är typ utbränd. Men ska nu lämna mina små barn en stund för att göra lite ärenden. Hoppas de överlever men har kattsäkrat lägenheten in absurdum.
Visa bifogad fil 82748