Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, lite vimsig, och MÅNGA olika karaktärer. Men jag gillade den !Det är en väldigt märklig film har jag tänkt på.
Jag tycker det värsta är när ungar får dem av sina föräldrar och när ungarna ställer till det inte tycker att det är ett problem utan hejar på och tycker att ryttare måste ta ansvar för sina hästar. Och om de är smällarrrädda hålla sig undan i december och januari när det tydligen ska vara fritt fram. (Smällarattack mot hästar på vägen, med smällarna kastade inunder/precis bakom hästarna.)Synd, det är ett jävla otyg när ungar får lägga händerna på smällare och raketer. Eller ja, vuxna också faktiskt.
En utbildningsfilm om hur du öppnar en dörr. Kändes viktig att dela med mig av såhär på morgonkvisten.
Lite skön orsak att dela boende med två kissar - stängda dörrar är förbjudna och orsakar gråt och mjau och skrik om de av misstag uppstår. Så just därför är det bra med en påminnelse då och då om hur dörröppnande sker på civiliserat sätt.
Haha kollade, gu så kul
Läcker hingst! De är fina de spanska hästarna.
En utbildningsfilm om hur du öppnar en dörr. Kändes viktig att dela med mig av såhär på morgonkvisten.
Lite skön orsak att dela boende med två kissar - stängda dörrar är förbjudna och orsakar gråt och mjau och skrik om de av misstag uppstår. Så just därför är det bra med en påminnelse då och då om hur dörröppnande sker på civiliserat sätt.
Funderar på om jag ska avsluta året med att köpa en robotdammsugare.
Brukar inte stämma här heller..... När vi hade -16 grader stod det flera grader mindre på SMHI.....-20... *skjut mig*
Enligt SMHI är det -13 och enligt Klart.se -14... my ass säger jag