Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag strax i garaget. Kör direkt till stallet och sen hem. Bör träffa dottern hemma för hennes pappa har lovat att lämna henne i tid till simträningen :)
 
IKEA hade billiga tulpaner.
 

Bifogade filer

  • 5CB4DAB4-E9B7-4C22-9347-6ADFD552FDAC.webp
    5CB4DAB4-E9B7-4C22-9347-6ADFD552FDAC.webp
    53,2 KB · Visningar: 12
Nu är björnbärsbusken slaktad jäms med roten, några rotskott är även uppdragna. Jag är lite tveksam till en växt, jag kan inte avgöra om det är björnbär eller psalmbär som jag trodde dog för några år sedan och kommit tillbaka precis som en ros gjort, eller om det är björnbär, taggtråd är det oavsett så den får vara kvar men kraftigt beskuren. Vad gör jag av alla avklippta grenar nu? :arghh:

Jag har även hunnit med lite vildsvinsjakt. Jag har hela tiden varit övertygad om att de boat in sig hos grannen där jag har hästarna, så nu i em möttes vi där, snackade lite skit med gubben först och sen tog vi en lite promenad förbi hagen och hittade ganska snabbt deras stigar. Rätt vad det är så störtar två hyfsat stora grisar iväg max 50 m ifrån oss! Jag hade rätt, de hade nog full koll på mig igår när jag nattade hästarna och jag tycker det var mer grävt nu i em än i morse. :eek:

Får se om jag går på jakt med varulven nästa helg. Min hovis vill ju skjuta så vi kanske skrämmer fram lite gris åt honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp