Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
🙈😳 Börjat gå igenom mina bokhyllor, det måste börja rensas för fotografering och visning. 🤪 Vi köpte "boklådor" på jula, mindre än en flyttkartong så de går att lyfta fulla med böcker. 😇 En hel sån med enbart facklitteratur häst och en med skönlitteratur häst. 😂🙈 sen har jag kassar med kurslitteratur som ska säljas, kasse för sånt som ska slängas och kasse för att lämna in på loppis.
 
Jag sitter på jobbet och inväntar nästa kollega. Ska jobba med 26-åringen idag men han börjar inte förrän 8.45. Vi körde hit samtidigt så han är nere i gymmet och roar sig :)
 
Var och red lektion på mina yngsta islandshäst igår! Gick så bra :love:
E6C12AB0-B10A-44F4-87EF-853385FC627D.webp


Men nu är det måndag igen och jag har precis ätit frukost. Ungarna håller på att göra sig klara där uppe så får vi åka till fritids och dagis sen.
 
Servat katterna och tänt en brasa. Ska väcka barnet alldeles strax. Idag är det inget schemalagt med skolan men funderar på att lyssna igenom de föreläsningar vi fått hittills under en promenad och tömma det allra sista i rummet som ska bli barnets. Det lär vara tapetserat innan veckan är över iaf. Äntligen.
 
På jobb och lite allmänt på dåligt humör över livet.

Fick en bonus från jobbet på 8 000,- Tjoho!
Dock så fort jag fick reda på att vi skulle få bonus dök andra besked upp...

Fått boka nya veterinärtider 1 för hund 1 för häst
Tandläkartid en Jävla kontroll som kommer kosta mellan 2 800-3500kr

Jahopp ska man se det positiva så kommer jag inte gå lika mycket back som jag skulle göra denna månad annars...

Surt
 
Jag är superdupertrött efter att jag gick och lade mig halv fyra i morse pga ett supereffektivt skrivflöde inatt. Tyvärr har jag ett möte på jobbet på förmiddagen, annars hade jag legat kvar i sängen och sussat gott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 747
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp