Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger hemma i sängen med en Myra under täcket. Vaknade stel i nacken och huvudvärk i morse när jag släppte ut hundarna, måste varit helgens slagsmål med björnbärsbusken? Mailade chefen att jag stannar hemma idag, ska bara få på mig lite kläder och släppa ut hönsen och sen lägga mig igen.

Var är Pip?
 
Ska ha presentation på skolan idag samt handledning. Så sitter och förbereder mig.

Fick ett mail i morse av en professor som skrev att det är viktigare att nätverka och skaffa kontakter än att skapa i ateljén.
Märkligt att vi då inte har en enda kurs i hur man gör det. Jag suger på att mingla och sånt.
 
Ska ha presentation på skolan idag samt handledning. Så sitter och förbereder mig.

Fick ett mail i morse av en professor som skrev att det är viktigare att nätverka och skaffa kontakter än att skapa i ateljén.
Märkligt att vi då inte har en enda kurs i hur man gör det. Jag suger på att mingla och sånt.

Allt är ju iofs 100% euro dollar PR!
 
Total kaos efter det värdelösa mötet. Nu verkar allt lugnat sig en aning.
Huvudvärken och magknipet kom som ett brev på posten, jag tänker vara stenhård och följa min nya plan om att så fort huvudvärken eller magknipet blir outhärdligt går jag hem. Sluta härda ut det outhärdliga. 100% ego, och sätter nog kollegorna i en dålig sits. Men det är faktiskt dags för förändring.
 
Total kaos efter det värdelösa mötet. Nu verkar allt lugnat sig en aning.
Huvudvärken och magknipet kom som ett brev på posten, jag tänker vara stenhård och följa min nya plan om att så fort huvudvärken eller magknipet blir outhärdligt går jag hem. Sluta härda ut det outhärdliga. 100% ego, och sätter nog kollegorna i en dålig sits. Men det är faktiskt dags för förändring.

100% (€$) !!!
 
Assååååå vädreeeeet!
Kul att ligga som ett vrak i schäslongen och så är det värsta pang vädret ute?

ABC1A176-4298-4E4F-97F9-BB21E48645E2.jpeg


(Tyvärr framhäver solen det akuta behovet av fönsterputs :angel: )
 
Sådär inbokat på klinik imorgon för hästen. Han skadade ju näsvingen förr förra veckan och fick det sytt. Men har ju såklart dragit upp det igen :meh:. Så denna gången åker jag in till klinik och en mer erfaren hästveterinär som nog fixar det bättre och snyggare.

Tyvärr ska vi vara där 8.30 så jag måste gå upp tidigt :crazy:, hade ju inte varit några problem om jag klarat av o somna på kvällarna..
 
Försöker lista fördelarna med att bo i hus, vi har roat oss med ett stopp i avloppet här på förmiddagen med den rara twisten att avloppet gick upp i duschen i källaren. 🤢😫 Så när vi väl fick bort stoppet så fick jag skura dusch, rikligt med såpa och sen klorin. 🙄 nu kaffe!
 
Två timmar löpning. Var tänkt att det skulle bli 1,5 timme. Jag sprang jättevilse, men hittade ett fint slott som jag inte visste fanns :up:
Har käkat och duschat, nu ut på pokemon promenad.
Inte varje dag man råkar hitta ett slott!
Själv hittade jag ett vindskydd i skogen förra veckan jag inte visste fanns! Inte varje dag det sker heller iofs men kanske lite mindre spännande än ett slott 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp