Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alldeles strax ska jag gå på lunch. Sen får jag nog sitta på en annan station i eftermiddag. Tyvärr utan dator så det blir varken Vinterstudion eller Buke :p Jag har laddat med några tidningar och sen får jag kolla ifatt Vinterstudion efter jobbet och stallet :D
 
Fick precis ett mms från en granne med en bild på en snubbe med raden: remember this legend?

Snubben på bilden är en fd kollegas ex pojkvän ca 3 år sedan :eek:
Jag ba, vafan gör den hemma hos min vän/granne (skrev inte det dock. Bara ja det är xxx min väns ex bf)

Har nu fått veta att det är en av min min grannes (samt min sambos), bästa tjejkompis, nya pv!!

Herre jisses.... nu hamnar man mellan något igen alltså.
"Kommer du ihåg honom, är han en bra kille?"


Eeeehhhh...... fanns ju en anledning till varför det tog slut va... inget jag tänker berätta inför er. Hoppas han är bättre nu än för 3 år sedan....:cautious:
 
Fick precis ett mms från en granne med en bild på en snubbe med raden: remember this legend?

Snubben på bilden är en fd kollegas ex pojkvän ca 3 år sedan :eek:
Jag ba, vafan gör den hemma hos min vän/granne (skrev inte det dock. Bara ja det är xxx min väns ex bf)

Har nu fått veta att det är en av min min grannes (samt min sambos), bästa tjejkompis, nya pv!!

Herre jisses.... nu hamnar man mellan något igen alltså.
"Kommer du ihåg honom, är han en bra kille?"


Eeeehhhh...... fanns ju en anledning till varför det tog slut va... inget jag tänker berätta inför er. Hoppas han är bättre nu än för 3 år sedan....:cautious:
Varför inte? Om det är något skit hade iaf velat veta och sedan tagit ställning själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp