Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu lägger sig maken och hunden. Ska nog hänga på alldeles strax.... :) Och ligga i sängen och lyssna på vinden som börjar ta i....
 
Förbannade svin! Vrickade nästan fötterna när jag klev ur bilen och det var nygrävda gropar lite här och där när jag hämtade vatten. Blev utmjauad av katten när jag kom till andra stallet, han satt redan vid dörren och väntade på att bli insläppt. Suttit och slöat i soffan med ost och vin och nu är det sängen. 😴
 
Hittade just (på nytt? Tycker att jag sett den förut, oh well) en kanal på youtube och fann denna :D
Lite kul med någon slags ny version ibland!
 
Snoozade inte utan klev upp. Plågsamt.

Ska ut och dela lappar i postlådor med en granne under fömiddagen. Måste hinna tvätta lite samt göra en mindre städning. Ska ha kattvakt eftersom jag ska sova borta och huset måste åtminstone vara i skämsfri nivå.
 
I dag fick jag sova längre än till 5, har tvingat mig själv att mjukstarta morgonen och ligga kvar. Lyssnat på katten som spinner under täcket medan jag klappat mjuka kattmagen :love: och regnet smattrar mot fönstret.
Nu börjar jag dock få ont i ryggen och är kissnödig så nu blir det frukost.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp