Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog en sväng till Rödan och Erikshjälpen idag. På Rödan blev det ett gäng pocket (10 kr st). Erikshjälpen - lunch på pannkakor, sylt och grädde.
Köpte 3 buketter tulpaner på Plantagen
 
Och bränna bort magen?
Iaf skulle min mage lägga av efter sådan mat...
Min mage har lärt sig leva med min böjelse för extremt stark mat. När jag var yngre kräktes jag om jag åt något som var en gnutta starkt, så den har varit superkänslig. Men sen åt jag en megastark rätt en gång och då var det som att något gick sönder i min kropp - sen dess har jag inte haft några biverkningar alls!
 
eh.
Jag: Jag behöver fler kjolar! Har så många fina överdelar jag inte kan använda när jag har klänning.
*i varukorgen ligger en kjol och 14 klänningar*
:D

Älskar klänningar dock!
När det gäller kjolar tycker jag att det är bra att investera i några bra ”bas-kjolar” som sitter bra och är lätta att kombinera med mer färgglada/spårade överdelar. Tex en svart kjol i midi-längd. I sig sjukt trist men går att kombinera med ALLA överdelar så är sjukt användbar!
Gillar iofs att mönster-mixa men ibland kan det vara skönt med en enkel underdel.

Tex:
D1295EE9-6D72-4D3F-BA46-CB1FB7F28480.jpeg
 
Älskar klänningar dock!
När det gäller kjolar tycker jag att det är bra att investera i några bra ”bas-kjolar” som sitter bra och är lätta att kombinera med mer färgglada/spårade överdelar. Tex en svart kjol i midi-längd. I sig sjukt trist men går att kombinera med ALLA överdelar så är sjukt användbar!
Gillar iofs att mönster-mixa men ibland kan det vara skönt med en enkel underdel.

Tex:
Visa bifogad fil 44841
Jag tänker att någon enfärgad är bra (har en svart och en mörkblå i varukorgen nu), sen kör jag mönstrade kjolar! Har många enfärgade överdelar, så det går som jämnt ut.
 
Jag tänker att någon enfärgad är bra (har en svart och en mörkblå i varukorgen nu), sen kör jag mönstrade kjolar! Har många enfärgade överdelar, så det går som jämnt ut.

Är ju snyggt att mönstermixa också tycker jag!
Jag gillar också att köra lager på lager med klänning och ngt över. Snygga kavajer med lite kul mönster/detaljer är också ngt jag ofta använder!
 
Min mage har lärt sig leva med min böjelse för extremt stark mat. När jag var yngre kräktes jag om jag åt något som var en gnutta starkt, så den har varit superkänslig. Men sen åt jag en megastark rätt en gång och då var det som att något gick sönder i min kropp - sen dess har jag inte haft några biverkningar alls!
Min mage tål inget starkt alls...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
628
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp