Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har drabbats av en udda tvångstanke. Tänk att sitta på typ tunnelbanan och prata högt i telefon och bara: ”nej men hade verkligen en toppensemester i Wuhan bara det att jag börjat känna mig så fett risig nu när jag kom hem”.
 
Funderar på om jag ska göra någon ny piercing, kanske någon i örat? Annars kanske boka tid för en tatuering? Färga om håret? Eller allting? :confused:
Jag har alltså hamnat i stadiet att allt är som vanligt hela tiden och det gillar jag inte :p
Vanligtvis bokar jag då en resa men vi byter schema i april så jag vågar inte chansa på någon resa innan det är klart :(
 
Funderar på om jag ska göra någon ny piercing, kanske någon i örat? Annars kanske boka tid för en tatuering? Färga om håret? Eller allting? :confused:
Jag har alltså hamnat i stadiet att allt är som vanligt hela tiden och det gillar jag inte :p
Vanligtvis bokar jag då en resa men vi byter schema i april så jag vågar inte chansa på någon resa innan det är klart :(

Tatuering och hår! :banana:
Jag pallar inte tanken på piercingar så jag kan inte heja på det! Men två av tre låter awesome! :D Personligen kör jag hår med jämna mellanrum, det gör mig glad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 739
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp