Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brr! Kallt här 🥶 Termometern visar 24 grader men det känns kallt ändå. Elementet var kallt så har slagit på det nu.
Är hungrig men vill inte äta (kall yoghurt). 🥶
 
Försöker producera något intelligent till grupparbetet men ska nog ta tag i den individuella inlämningsuppgiften istället så att den är färdig. En sak i taget är nog vad min hjärna kan koncentrera sig på just nu. Måste också rapportera förra årets löner till FORA, glömmer det hela tiden, sista dagen imorgon...
 
Hmm... oklart. Min kalender säger möte kl 10. Två av kollegornas kalendrar säger möte kl 10.
Får påminnelse nu att det är möte kl 9. Ser två kollegor gå mot möte. De andra kollegorna fattar inget - mötet skulle ju vara kl 10.

Jag pallrar mig väl upp mot mötet och ser om det är möte eller inte. :cautious:
 
Segt att komma igång med jobb idag. Har tyst alarm i min klocka som vibrerar första gången 5.45 och andra gången 5.55 och sen ringer mobilen i fönstret kl 6.00 och då måste jag gå ur sängen för att stänga av den. När klockan vibrerade första gången kände bara "NEEEEJ jag vill inte gå upp än!!!". Som tur är känns det hyfsat bara jag varit uppe några minuter och går ut till djuren :p
 
Alltså, JAG ORKAR INTE.

En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie :banghead:
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.

MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH :rage:
 
Alltså, JAG ORKAR INTE.

En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie :banghead:
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.

MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH :rage:

Chauffören kanske har papper, fråga om det.
 
Alltså, JAG ORKAR INTE.

En mamma och hennes unge har tre av fyra säten runt bordet och hela bordet. Ungen sitter och dricker cola, äter godis och chips. Sen så VÄLTER hon sin jäkla cola ÖVER mig och mamman bara fortsätter titta i sin mobil på sin serie :banghead:
Ungen fattar att hon gjort fel och börjar säga ”förlåt, förlåt, MAMMA hjälp” och mamman fortsätter titta på sin serie. Jag tycker synd om ungen och säger att olyckor händer (det är inte ungens fel, mamman borde ha bättre kontroll över sin unge!) och att det löser sig.

MEN VAD GÖR JAG NU?! Jag ska vara i skolan en hel dag och vill inte gå runt med blöta kläder nedstänkta av cola. Ska dessutom ha tre elever efter mig som ska skugga. ALLTSÅ VARFÖR JUST IDAG?! Det typ bubblar och svider på mina ben av ungens cola, och mamman bryr sig inte ens om att försöka torka upp colan som nu ligger på bordet. Hon tittar bara på sin jäkla serie och jag äter aldrig i bussen så jag har inget papper jag kan börja torka med. AHHHHHHH :rage:
Sparka människan på smalbenen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp