Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Främling med ångest inpackad i Taxi och nu på väg till sin bästa kompis som kommer att vänta på henne.
Jobbet några hundringar fattigare.
Nu är det bara 40 minuter kvar. Har inte hunnit äta något och huvudvärken är enorm, hjärnan mos, kroppen slut.

Kändes bra att kunna hjälpa främlingen dock, kompisen var mycket tacksam :love:
 
För mindre än en timme sedan föddes min lilla lillebror, har alltså blivit storasyster för andra gången :heart

Nu måste jag sitta i skolan tills kl 3. SUCK! Vill ju bara hem och sen åka till BB och hälsa på lillebror. Jaja, ska i alla fall fråga om jag får gå lite tidigare - när vi ändå bara ska jobba individuellt. Kan lika väl göra det på bussen liksom :)

Grattis!!
 
Så bra de blev..... :love:
20200129_191016.webp
 
Lärde mig precis att Happy Hump Day inte har något med sex att göra! Onsdag är tydligen the hump (gupp?) of the week och efter onsdagen är det nedförsbacke till helgen. Alltid lär man sig något nytt!

Det verkar ha lite lokal utbredning här i UK också. På stalljobbet var det liksom självklart att Onsdagen var Hump Day och vad det innebar, men när jag började arbeta på hotellet och klämde till med den första gången blev det tvärstopp i hela cantinen och alla stirrade på Sel. :o Jag är den där aviga som typ aldrig svär eller är ful i mun (mest för att jag låter som en hel tönt när jag säger fuck. :D de har ingen aning om vad jag säger på svenska. ;) ). Deras innebörd för hump var någonting helt annat än min!
 
Vilken ögonöppnare egentligen. Lämnade kvar mobilen i bilen när jag var i stallet när jag fixade boxen åt både min häst och hagkompisens; hade hållt ett effektivt tempo utan att känna mig stressad. Insåg att klockan var så pass lite att jag skulle hinna ta in och longera min häst så hon fick springa en liten stund 😊. Vad mycket jag hann i stallet på 1.5 timme bara för jag gav sjutton i telefon. Skönt skönt! 👏.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp