Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bor typ granne med en vaccinationsklinik. Går dit pga lat. Är en mkt barsk tant där som är ökänd. Man har tur om man hinner dra av tröjan halvvägs innan hon hugger :rofl:

Alltså andra vaccinationer har jag aldrig haft problem med! Men just stelkrampssprutan har lixom etsat sig fast i minnet och just ur den synpunkten är jag glad att denna ssk var så toppen :).
 
Är hemma igen. Ryggen är inte glad :down: men mår lite bättre psykiskt än jag gjorde på dagen. Har varit och kopierat papper, det brukar vara stressigt med mycket folk och att hålla reda på alla papper men nu var det bara jag som var där och kopierade så det gick rätt bra :up: Hoppas jag inte glömde nåt.
Promenerade hem fastän det gjorde ont.
 
Det har varit en bra dag på jobbet. Inledde med stök, mellanlandade med en häktning i Lunds tingsrätt och sen vanligt arbete.
Hade egentligen planerat att vara figurant men övningen blev inställd pga häktningen :(

Nu ska jag och dottern till stallet och därefter ska vi slappa i soffan. Jag är ledig fyra dagar så jag har fredagsfeeling :D
 
Vad jag förstått så hyr vi ju lokalerna. De vi hyr lokalerna har termostater som ser till att det är 20 grader nu på vintern. Vilket är inom gränserna. Jag har testat att ha både extra element och fläkt men då går proppen konstant. Det drar även mycket där jag sitter och lösningen blir då att jag sitter i vinterjacka men till slut ändå fryser. Orkar inte längre "slåss" om det tyvärr. Vi har motsatt problem på sommaren då det kan vara kring 30 grader flera dagar.

Min arbetsplats är orimlig, jag vill försöka ta mig härifrån men har tyvärr mycket lite ork efter en arbetsdag här.
Det där är inte okej! :mad:
 
Är bitter...har tvättid och passade på att handla medan maskinerna gjorde sitt. Gissa vad jag glömde köpa, så att jag måste pinna ner till affären igen?! :arghh:
 
Har mailat med hotellet och fått info om att jag paxat ett rum med högt läge.
Denna utsikt :love:

569A0F23-CEF3-432F-8B09-B7C6B97C1CFF.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 731
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp