Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så less på min nya sk KP.
Hen vill åka på Tingets Stockholms-resa den 4/2. Jag svarar att jag inte vill, dels för att jag har för ont i min höft för att gå runt i Stockholm, dels för att jag redan har åkt på så många Sthlresor med Tinget innan. Säger då att vi kan ta Eckerö båten den 4/2. Nej det vill inte hen...
Så nu tänker jag bjuda en jobb-kompis på en buss-båt biljett den 4/2, han blev jätte glad över det, så jag ska boka in oss på onsdag när vi ses nästa gång
Min KP har nog, som vanligt, missuppfattat sin uppgift som KP. Hen tror att ALLA våra träffar ska utgå från Tinget, eller deras resor...
 
Har fått lite klåda och "bubblig" hud strax vid ryggslutet.
Visade det för sköterskan som vaccinerade mig. Hon tyckte det såg ut som bältros :mad:

Nähä. Bältros har jag INTE. Absolut inte! :rage:
Då har man ont. (vet!) Jag bestämde att det är nässelutslag....
 
Haha, det visste jag väl egentligen, jag underskattade bara hur mycket gula toner som fanns i håret.
Inte för att jag har något emot grönt men det bir ju så blaskigt när det blir fel. Jag har beställt hem mörkare blått. :D

Mitt tips är att blanda med en silverprodukt, typ Fudge (om du ska göra det själv hemma)
 
Tack!
Jag har silvershampoo hemma men jag tycker att det sliter så gudförbaskat på mitt hår, det känns som svinto efteråt. Funkar det inte första gången kan det kanske vara värt ett försök dock. Annars kör jag lila över hela skiten, det fastnade. :)

Alltså inte schampo utan inpackning!
 
På tal om vasektomi som diskueras lite i en annan tråd ville jag dela med mig av den här: en favoritvideo med två favoritkarlar. :D Snipp snapp! Tycker att den borde spridas så att män som kanske är lite oroliga får se, men jag ville inte riktigt omrikta den tråden alltför mycket.
 
Ah, jag bara snabbgooglade fudge och det var ett shampoo som kom upp tror jag, men det måste ju hur som helst vara samma basingredienser som torkar ut håret?

Nej schampo och inpackning är ju inte samma. Vill du ha ngt riktigt återfuktande tipsar jag om Maria Nila. Där kan du med tex deras ”color pop” inpackning blanda nyanser själv. Rekommenderar ändå en kall typ violett om du har mkt gula toner.
Bäst är iofs att börja med att gå till frissan ;)
Sen kan du underhålla med ovanstående!
 
Nej schampo och inpackning är ju inte samma. Vill du ha ngt riktigt återfuktande tipsar jag om Maria Nila. Där kan du med tex deras ”color pop” inpackning blanda nyanser själv. Rekommenderar ändå en kall typ violett om du har mkt gula toner.
Bäst är iofs att börja med att gå till frissan ;)
Sen kan du underhålla med ovanstående!

Klart de inte är samma helt och hållet, men sedan jag använde mina första silverprodukter är jag mycket skeptisk. :cautious:
Jag ska ändå ta tillvara dina tips förstås, förutom att gå till frissan. Skiter det sig helt och hållet blir det som sagt antingen lila eller svart, eller kanske till och med grönt på riktigt! Jag är inte så petig. :D
 
Vet ni vad som händer om man försöker lägga klarblå/ljusblå slingor i lite gulblont hår?

Spolier: De blir gröna! :angel:
Man får neonblåa slingor i det blonda håret såklart, det gjorde jag redan på 80-talet med mycket lyckat resultat. Blev lika bra med neonröda slingor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp