Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag vet. Men det har aldrig tagit såhär lång tid förut. Och då känns det ändå som dag ett fortfarandeSom allra oftast gör den det. Om inte annat blir den lättare, annorlunda och inte lika påtaglig och det brukar vara ganska good enough.
Fick inget smärtstillande då jag äter ångestdämpande och har självmordsförsök bakom mig. Så då räcker det inte med ångest, utan jag behöver dessutom ha ont.
Läkaren sa att jag inte borde ha så ont nu, så jag får klara mig ändå. Men jag har rejält ont, trots att det gått mer än en vecka sedan olyckan.
Så less, grät på vägen hem i bilen.
Det går över på något konstigt vis. När jag och mitt ex gjorde slut ringde jag min mamma i gråtpanik varje dag i 2 månader och frågade när det skulle sluta göra ont. Sen en dag gjorde det bara inte ont längre.Jo, jag vet. Men det har aldrig tagit såhär lång tid förut. Och då känns det ändå som dag ett fortfarande
Jobbar du i Uppsala?Jag är audionom så typ 95% av mina patienter är 70 +.
Det går över på något konstigt vis. När jag och mitt ex gjorde slut ringde jag min mamma i gråtpanik varje dag i 2 månader och frågade när det skulle sluta göra ont. Sen en dag gjorde det bara inte ont längre.
Nu vet jag inte hur lång tid som förflutit, men att sova i hans t-shirt och kolla på gamla bilder håller bara såren öppna. Du behöver inte slänga det men lägg bort det så länge och även om det låter hårt och omöjligt så måste du trycka ner det istället för att vältra dig i sorg och saknad. Stäng av, gör något annat för det är ju inte nytt längre? Det är helt ok att sörja och sakna men inte att gräva ner sig annat än om det är nyss det tog slut.Tittar på bilder på mitt ex och undrar om smärtan någonsin går över
Nu vet jag inte hur lång tid som förflutit, men att sova i hans t-shirt och kolla på gamla bilder håller bara såren öppna. Du behöver inte slänga det men lägg bort det så länge och även om det låter hårt och omöjligt så måste du trycka ner det istället för att vältra dig i sorg och saknad. Stäng av, gör något annat för det är ju inte nytt längre? Det är helt ok att sörja och sakna men inte att gräva ner sig annat än om det är nyss det tog slut.
Inte nu längre, jag jobbar fortfarande i region uppsala men inte i Uppsala.Jobbar du i Uppsala?