Samma hemma hos mig när jag klev upp.
Helt orimligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma hemma hos mig när jag klev upp.
Ja de kan ju inte stanna varsomhelst på en 90 väg ?Flera kilometer? Det är vell bara att skrika till att de skall stanna. Har busschauffören glömt bort bromsen får den nog vakna till.
När jag växte upp hade vi hållplats utan skylt. Inte så ofta någon gick av heller så ibland fick man gå fram och förklara.
Jaa, den risken (chansen?) är ju överhängande Speciellt om man drar på sig en liten paltkoma.Och så kanske man kan råka glömma bort promenaden...
Behöver du inte både och?Jaha. Chefen säger att jag ska beställa terminalglasögon på jobbets bekostnad. Jag åker för synkontroll och optikern säger att nej jag ska ha vanliga glasögon och därmed vackert betala dom själv. Tydligen har inte min syn blivit bättre på 4 år utan glasögon *ironi* så nu blev det nya glasögon för ca 1600 kr istället för gratis. Jaja, 50% syn på vardera öga för sig och 70% tillsammans så nu får jag se till att använda dom!
Sandhamn är ju inte förrän i morgon.Kommit hem från jobbet. Tjuvtittar på idol. Och ska göra det samma med Morden i Sandhamn.
Och så märkte jag att säsong 13 av NCIS Los Angeles har börjat.
Trött men nöjd med dagen.
Äta först! Det är skönt att ”gå ner” maten och om man går först så är risken stor att man är för trött för att laga mat sen.
Och så kanske man kan råka glömma bort promenaden...
Ja jag tycker det med. Men tydligen fanns det ingen annan.Ja, du har ju ingen vettig funktion där. De borde kalla in någon annan, tänker jag.
Ok. Jag brukar skrika till så har de stannat punkt. Den får nog vara lite vaken.Ja de kan ju inte stanna varsomhelst på en 90 väg ?
Min taktik de senaste gångerna har varit att gå fram och säga att jag ska av vid x, som är nästa hållplats. Då har det bara hänt en gång att de missat hållplatsen
Ja och jag har lärt mig att det är tanken som räknas så ja jag har gått en promenad i tanken...Jaa, den risken (chansen?) är ju överhängande Speciellt om man drar på sig en liten paltkoma.
Behöver du inte både och?
Jag har just beställt terminalglasögon utöver mina vanliga då jag behöver dom när jag sitter vid datorn.
Märkligt!Enligt optikern så räcker mina vanliga glasögon så länge jag använder dom. Vilket är lite konstigt för jag har fler arbetskollegor som endast har terminalglasögon.