Vad sjutton är egentligen en knivsudd.... Tycker att det är ett VÄLDIGT udda mått..... Ska ha en knivsudd bakpulver i min vispgrädde nämligen.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sjutton är egentligen en knivsudd.... Tycker att det är ett VÄLDIGT udda mått..... Ska ha en knivsudd bakpulver i min vispgrädde nämligen.....
Udden på en kniv.Vad sjutton är egentligen en knivsudd.... Tycker att det är ett VÄLDIGT udda mått..... Ska ha en knivsudd bakpulver i min vispgrädde nämligen.....
Bakpulver i vispgrädde
Ska den hettas upp så den blir ännu fluffigare?
Ska bara vispas med den för att grädden ska bli stabilare för spritsning.Bakpulver i vispgrädde
Ska den hettas upp så den blir ännu fluffigare?
Grädden blir mer stabil och fluffig, har jag hört.
Det är precis lika mycket som en uns.
Ja, en nypa fick det bli !Eller en nypa.
Ett kryddmått tänker jag.Ja, en nypa fick det bli !
Då förstår jag exakt vad du menar! Tyvärr, måste jag lägga tillJa det undrar jag med. Tycker nånstans det hade varit rimligare att ha en fysisk åkomma just nu och inte ”diffusa symtom”. Orkar inte förklara för folk.
Igår blev min moster jättebesviken på mig då jag tackade nej till ett event som hon ville gå på med mig. Och jag orkar just nu inte förklara varför då hon ändå inte skulle förstå.
Och sedan var tanken att jag skulle åka upp i söndags till Norrland och hälsa på. Men att köra den sträckan när jag mår såhär och sedan vara social och hela den biten känns som överkurs.
Vill ju inte ha ett brutet ben direkt men igår var jag så ofantligt less på hela situationen så kände väl att det hade varit smidigt att bara säga ja jag mår skit pga mitt brutna ben.
Tack för kramen!