Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog en paus gick över till Svenska Foder och köpte ett grisöra till min lilla hund. jag är ju så förkyld så jag känner inte fisarna ändå :D

Unnade mig ett nytt koppel också då hunden lyckats tugga sönder koppel nr 2. Måste lära mig att inte lägga dem för nära hundburen i bilen. Ho har låååååånga tassar när det passar :rofl:

Blir nog en rätt ok dag detta ändå

Märklig grej. I måndags efterlyste jag ett paket från Zalando som skulle ha skickats den 13:e juni. Paketet hade fått ett försändelse-ID och PostNord hade fått elektroniskt förhandsbesked. I svaret från Zalando så fick jag dock beskedet att paketet av outgrundlig inte hade kunnat skickas och att beställningen hade makulerats - detta utan att de verkade ha bemödat sig om att meddela mig. Om jag ville ha varorna fick jag göra en ny beställning. Eftersom skorna som jag hade beställt inte fanns kvar i min storlek så gjorde jag inte det.

Mystiskt nog så har mitt icke-existerande paket nu börjat röra på sig och anlände igår Sverige och har beräknad ankomst på mitt utlämningsställe idag. Det icke-existerande paketet väger 0,8 kg, är 35 cm långt 25 cm brett och 14 cm högt - ungefär som en skokartong med andra ord. Frågan är om de har råkat skicka ett tomt paket eller om det är något i det. Det återstår att se!

Märklig grej. I måndags efterlyste jag ett paket från Zalando som skulle ha skickats den 13:e juni. Paketet hade fått ett försändelse-ID och PostNord hade fått elektroniskt förhandsbesked. I svaret från Zalando så fick jag dock beskedet att paketet av outgrundlig inte hade kunnat skickas och att beställningen hade makulerats - detta utan att de verkade ha bemödat sig om att meddela mig. Om jag ville ha varorna fick göra en ny beställning. Eftersom skorna som jag hade beställt inte fanns kvar i min storlek så gjorde jag inte det.

Mystiskt nog så har mitt icke-existerande paket nu börjat röra på sig och anlände igår Sverige och har beräknad ankomst på mitt utlämningsställe idag. Det icke-existerande paketet väger 0,8 kg, är 35 cm långt 25 cm brett och 14 cm högt. Frågan är om de har råkat skicka ett tomt paket eller om det är något i det. Det återstår att se!

Är säkert skorna! Samma har hänt mig! Mkt märkligt dock :cautious:

Hörselgången är max 3,5 cm så en hårnål räcker till. Men nu har du ju fått ut det iaf så det spelar mindre roll nu.

Men man måste ju hålla i ngt också? Eller tänkte du att man skulle vika ut den? Tror ändå att den hade varit för trubbig. Yes det mesta är nog ute! Känns lite täppt men kan vara själva gången som svullnat av min oömma behandling också

Men man måste ju hålla i ngt också? Eller tänkte du att man skulle vika ut den? Tror ändå att den hade varit för trubbig. Yes det mesta är nog ute! Känns lite täppt men kan vara själva gången som svullnat av min oömma behandling också

Jag tycker att du ska gå till vårdcentralen och be dem kolla att inget mer finns kvar. Det kan faktiskt gå ganska trist. Jag hade en kurskamrat en gång som förlorade hörseln på ena örat efter en skada i örat. Hon vaknade en morgon och hörde nada.

Det var förvisso inte fysiskt skadligt/smärtsamt. Men jag testade såna och vaknade med en av dem fastkladdad i mitt långa hår. Tuggummi -i-håret-feeling och någon halvtimme för att få loss skiten. Never again!

Ja dom kan fastna lite i mitt hår också men är lätt att ta bort så det har inte varit några problem. Har provat olika öronproppar och detta är de enda jag inte får ont av 🙈

Jag säger också gå till VC! En släkting fick in ett jäkla grässtrå som barn och har nu i vuxen ålder rätt nersatt hörsel på det örat.

Jag vilar middag. Har inte sovit på flera dygn, känns det som.

Jag var så fruktansvärt trött i går kväll och lyckades somna i hyfsad tid, men väcktes vid tretiden av att katten flög ur sängen med världens brak. Jag blev fullkomligt livrädd, tänkte att ”jävlar dog han?!!!!” och flög upp.

Katten levde, men betedde sig skitmärkligt och pep ut i vardagsrummet. Jag efter i mörkret och när jag lyckats famla mig fram till en strömbrytare och kunde tända taklampan såg jag att han satt med en jävla MUS i käften. En mus som han fångat i mitt SOVRUM.

En stunds yrvaken jakt (mus, katt, jag) och en utsläppt mus senare kunde jag INTE somna om.

Kommer dö värmedöden med stängd balkongdörr på nätterna hädanefter. 😵

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 266
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar