Skulle man aldrig göra här. Det är ungefär lika otroligt som att man skulle råka hitta godis i skafferiet.....Hittade lite vin i kylen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle man aldrig göra här. Det är ungefär lika otroligt som att man skulle råka hitta godis i skafferiet.....Hittade lite vin i kylen
Menar du att det finns folk som råkar hitta godis i skafferiet?!Skulle man aldrig göra här. Det är ungefär lika otroligt som att man skulle råka hitta godis i skafferiet.....
Uppenbarligen. I bakgrupper på fb ser man ibland folk som vill ha tips på vad de ska baka med en massa överbliven choklad. Alltså.....jag fattar ingenting.....överbliven....Menar du att det finns folk som råkar hitta godis i skafferiet?!
Det är ju missbruk!!Uppenbarligen. I bakgrupper på fb ser man ibland folk som vill ha tips på vad de ska baka med en massa överbliven choklad. Alltså.....jag fattar ingenting.....överbliven....
All min sympati bor ihop med en förälder som visar allt mer och mer tecken på att hen är/blir dement.Trött och känner mig deppig.
Är jobbigt att ha en dement förälder...
Men fick en ovanlig bra stund idag (igår) på kvällen då vi spelade en omgång fia med knuff, dementa föräldern var med och mindes de flesta reglerna så det blev inget bråk. En ovanligt bra stund då jag blev positivt överraskad över hur någorlunda trevligt det blevAll min sympati bor ihop med en förälder som visar allt mer och mer tecken på att hen är/blir dement.
12 veckor är du säker?Jag har googlat och om jag säjer upp mig själv är det upp till 12 veckors spärrtid från a-kassan.
Upp till 12 veckor. Hittar inget mer info än så.12 veckor är du säker?
Senast jag sa upp mig från ett jobb var det 8 veckor tror jag...
Men då jag fick ut resterande ob/övertid samt semesterersättning på min sista "lön" så kunde jag (över)leva 2 månader på det ändå....
Min ring ligger i en låda här hemma, då jag inte tycker om att rida med denDilemma om förlovningsringar.
Min sambo och jag försökerkomma överens om vilken typ av förlovningsringar vi vill ha. Han är old school och tycker att jag ska ha en vräkig guldring med diamanter som skriker "håll käften" till andra medan jag tycker att en slät, tålig ring är mer praktisk då jag jobbar med hästar dag in och dag ut...
Själv vill han ha en "manlig" slät guldring...