R
Raderad medlem 68338
Den ungdomliga grannen verkar tagit gårdagen hårdare än jag. Vi gick nyss till vardera jobb ihop. Min form var betydligt bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
låter bra, men jag har ätit upp grönbetet så bytesaffär kan bli med förhinder.Vill du byta? Jag har tråkig spaghetti & köttfärssås som dessutom är djupfryst. Gillade den inte första gången så frös in den och inser att den troligtvis inte kommer bli godare nu...
Själv måste en jobbaKlev upp tidigare idag för ett veterinär besök så nu tar jag och katten igen oss sängen är så skön!
Den ungdomliga grannen verkar tagit gårdagen hårdare än jag. Vi gick nyss till vardera jobb ihop. Min form var betydligt bättre
Det är viktigare att kunna se att de fungerar som de ska än att veta vad de heterJag har just varit ute med Yorkshire Terriern och forsoker trotta ut honom lite innan jag ska ivag och ovningskora skolbuss igen.
Busskorningen ar inga problem alls ... men jag har en latt panik for att lara mig "pre-trip" att kolla igenom motor, underrede, utsidan och insidan av bussen och kunna tala om vad jag ser (hyfsat) och att det ar i god kondition och safe infor en test som tar uppemot 2 timmar. Tur jag inte maste veta namnet pa allt ... det blir manga "thingamabobs, doohickeys, och whatsits" kan jag ju tala om.