Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt när man hör och är så långt bort. Hoppas mamma har mindre ont imorgon.Tänker på min mor som opererats och har himla ont - såpass att jag hörde det på hennes röst över telefon . Allt hade gått bra (ingen allvarlig op.) och hon har hjälp hemma, men det är vid såna här tillfällen då det märks att man bor 60 mil bort.
Inte för huvudvärk men - 150 mg/dygn verkar inte vara någon fara enligt Fass:Har plågan på besök och diklofenacen hjälper väl inte sådär jättemycket, så jag ringde 1177 för att höra om det går att ta en extra av den så att jag kanske kan få sova lite inatt och människan hade ingen aning om vad jag pratade om när jag talade om vad jag blivit ordinerad diklofenac mot, så jag fick ge en snabbinfo om clusterhuvudvärk, dra liknelsen mot hortons, dra symptomen osv och när hon hade greppat vad jag pratade om så fick jag svaret att hon kunde inte råda om mediciner.
Det hade hon ju kunnat sagt på en gång kan jag tycka.. Så jag får plåga mig genom kvällen/natten och förhoppningsvis kan jag få tag på läkaren i morgon.
Promenerat hundar och samlat ihop saker att donera till familjen som förlorat sitt hem
Nu ska jag fixa med kaninerna och äta något.
Inte för huvudvärk men - 150 mg/dygn verkar inte vara någon fara enligt Fass
Fy fan. Men jag förstår att det inte hjälper. Även för mig, med vanlig migrän, är diklofenak ungefär lika verksamt som läkerol.Går på 150 mg/dygn i dagsläget och det hjälper föga.
Alltså, mitt rum har ALDRIG sett ut sådär! Det har inte ens varit i närheten av att se ut så, och jag tycker också att antingen får hon städa så att det blir RENT (dvs inte bara skyffla bort/undan allt), eller så får hon betala för en städfirma.Dotterns rum är en katastrofzon. Halvätna pizzor, halvätna revbenspjäll samt använda kondomerMassor med halvfulla colaflaskor. Det går tydligen inte att dricka upp en flaska innan man hämtar en ny.
Smutstvätt överallt. Typiskt tonårsrum. Grannens barn är i Kindergartenålder så de är nog inte bereddda på ett tonårsrum än.
Lite mer guldigt än innan?