Det är precis lika mycket som en uns.
Nu måste jag bringa lite reda! Ett uns är väldigt exakt 27,3 gram, dvs. mycket mer än en knivsudd.
@bettysmatte En knivsudd är ungefär 0,15 ml - ungefär en sjundedels kryddmått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är precis lika mycket som en uns.
Nu måste jag bringa lite reda! Ett uns är väldigt exakt 27,3 gram, dvs. mycket mer än en knivsudd.
Tack ! Jag misstänkte att det var PYTTELITE, så jag tog bara en liten nypa mellan fingertopparna. Man vill ju inte ha någon äcklig bitter bismak av bakpulver i grädden....Nu måste jag bringa lite reda! Ett uns är väldigt exakt 27,3 gram, dvs. mycket mer än en knivsudd.
Åh herregud vad hysteriskt det hade varit om ni andra bara" ja det är en toppenidé!"Möte med BR-föreningen. En snubbe bara: ”jo alltså det är en jättebra idé att kommunicera mer online. Har hört om den här appen Tinder... kan det vara ngt?”
Obs han skämtade ej
Skaffa dom inte om du inte gillar dom.Vid denna tiden imorgon har valparna flyttat Finns ingen större känsla av lättnad!
Jag är fodervärd på tiken, det är inte jag som skaffat valpar. Jag måste inte gilla dem.Skaffa dom inte om du inte gillar dom.
Det har blivit struligt att hålla isär mina konton på Insta. Numera har jag 3 stycken och jag har lagt upp en bild på fel konto mer än en gång. Jag behöver lära mig att dubbelkolla så jag är på rätt konto innan jag postar.
Äsch då. Det är receptet det är fel på isåfallOj, coolt
Jag bakar inte så ofta och det är nog bra om jag fortsätter så.
Packar. Har med mig 600 gram handbagage för mycket. Inte troligt att de väger bagaget, men ändå.
Alltså dina grannarJahapp. Den ungdomliga grannen röker gräs i fönstret. Blir nästan sugen men nöjer mig med rödvinet