Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske förtjänar varandraJag bara häpnade över det hela och bad henne sluta messa så jag fick sova. När det inte funkade och messen fortsatte blockade jag henne på telefonen.
Tror de kommer få kul ihop.
De kanske förtjänar varandra
Har ett ex som bedrog mig, och deras staff var varandra. Det var inte ett harmoniskt förhållande kan vi väl säga
Jag bara häpnade över det hela och bad henne sluta messa så jag fick sova. När det inte funkade och messen fortsatte blockade jag henne på telefonen.
Tror de kommer få kul ihop.
Ätit pannkakor med sylt och grädda
och nu ser jag slutet på biggest loser
Tack för hjälpen med klänningen! Det blev den röda till slut ändå. Tänker att den blå kan bli till midsommar
Nu fattar jag! Jag trodde att de hade vänt på glasen så utsidan var inåt osv, men nu begriper jag att de bytte platsVänster och höger glas är i princip identiska i form, därför de gick att sätta fel i bågen. I tidigare bågar hade den missen inte gått att göra, för där var en tydlig skillnad på själva formen.
Just nu är jag fullfjädrad hönsmamma
Sonen slutade 7:an i dag och blev medbjuden av ett gäng killar och tjejer ur klassen på bio.
Min lilla lantisunge har tagit bussen till stan, de ska gå på bio och äta pizza.
Jag är svinnervös att han ska bli rånad, gå vilse, missa bussen hem, bli påkörd eller vad som hellst
Fick precis åskvarningar i telefonen.... Flera nätter i rad blir.....tröttsamt....
Har fått reda på att en kickoff med jobbet i höst blir på van der Nootska palatset - det ligger på Södermalm och jag har haft lite svårt för att åka längre bitar. Men jag tänker att det är ju bara en gång och så blir det heldag så resorna blir inte så tätt intill varandra, får ta taxi om det känns för mycket med kollektivtrafiken om något. Håller på att boka tolk till det så nu kan jag inte dra mig ut, lika bra det! Jag ska minsann ha kul, så det så
Nu är bara frågan om jag får tolk De är lite kinkiga och säger att de behöver mera info vad som kommer att hända, och att det är bara kanske jag får tolk som det är .. samtidigt som jag fick kämpa för att bara veta var det skulle vara Cheferna vill nog att det ska vara en överraskning osv tills det närmar sig datumet, men det går inte med tolkarna Lite tur dock, det är bra för min ångest att få veta vad som kommer att hända och var i god tid.
Nä det behövs inte, men tack för tipsetVan der nootska är charmigt, du kan gå dit och äta högborgerlig lunch innan om du vill öva
Kan inte cheferna boka tolk?