Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puhh... inget läckage i mitt förråd
Att du vågar du ha kläder i källarförrådet! I mitt gamla hus på Kungsholmen så hade vi pälsängrar i förråden och jag förstod på Anticimex som att det var ruggigt vanligt.
Att du vågar du ha kläder i källarförrådet! I mitt gamla hus på Kungsholmen så hade vi pälsängrar i förråden och jag förstod på Anticimex som att det var ruggigt vanligt.
Kan intyga att det är väldigt vanligt. Perfekt miljö för pälsängrar.
/Fd skadedjurstekniker
Pälsängrar lär finnas i alla gamla hus, i varierande mängd
Hur missade man åt vilket håll de där pinnarna som hänger på öronen satt åt? Eller de där stöden som vilar på näsan?De ringde från optikern och meddelade att mina nya glas kommit (japp, det blev en till omslipning )
Åkte alltså dit, de bytte glas och sen såg jag K a t a s t r o f a l t dåligt. Såg inget på nära håll, inget på långt håll, kunde inte läsa nån text och hela världen var märkligt förvrängd och skev
Blev inklämd mellan 2 kunder och tilläggslinser testades, syntest med glasögonen på gjordes och det visade att jag har bättre syn utan glasögonen än med de här nya glasen.
Sen frågade jag om det kan vara så att glasen är monterade på fel sida, om det ens går att sätta dem på fel sida i bågen och det var väl möjligt men tveksamt. Han kollade och kom fram till att jo det gick ju, för bågen är så pass likformig att en sån miss går att göra.
Har förvisso samma tre synfel på båda ögonen, men av helt olika grad, så det är stor skillnad i både styrkor och slipning. Glasen bytte plats och nu har jag skarpsyn som en falk åt alla håll och kanter
Hur missade man åt vilket håll de där pinnarna som hänger på öronen satt åt? Eller de där stöden som vilar på näsan?
Ett stycke bil levererat till "make".
Nu ska vi se vad han ska hitta på att tjaffsa om härnäst. Måtte det bli tyst nu.
Så jävla märkligt beteende så man baxnar. Hoppas det lugnar sig nu!
Jag kommer aldrig att smälta hur han kunde förvandlas så. Allt är så obegripligt. Nu vet jag inte hur stort inflytande tjejen har träffar har, kanske kommer mycket av detta från nått hon säger? Hon verkar ju onekligen svartsjuk eller nått eftersom hon har skickat en massa märkliga sms till mig
Ja, det känns jävligt onormalt att messa sin partners ex en massa. Vad får man ut av det liksom?
Men samtidigt.. Hade min sambo gjort sånt eller velat att jag ska dra igång idiot-fejder med ngt ex hade man ju sagt "bye bye" till honom. Man blir väl inte som normal människa ett as mot sina ex för att någon ny partner vill det. Där hade man ju sagt ifrån själv.
Skitskumt och obegripligt!