Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom just hem och blir chockad varje gång jag ser mig själv i spegeln Solbränna à la @tornblomma
VÄNTA BARA TILL SLUTET AV AVSNITT TVÅ.Fixat läggan inför visning imorgon och nu blir det Chernobyl på HBO! Den skrämmer då skiten ur mig det kan jag säga...
VÄNTA BARA TILL SLUTET AV AVSNITT TVÅ.
ÅNGEST.
Och imorgon blir det första dagen med den nya chefen och vår enhet slås ihop med en annan. Vi ska ha en mingel på morgonen.
Och imorgon blir det första dagen med den nya chefen och vår enhet slås ihop med en annan. Vi ska ha en mingel på morgonen.
Eh.
Jag ser ut som en nykokt kräfta i ansiktet
Jag försöker intala mig själv att jag kan stå för det, att det inte är så pinsamt, own it liksom. Men jag kan inte förneka att jag tänker spendera större delen av morgonen på att se om jag kan sminka över det
Jag kommer att dö annars!Neeeej sminka inte över! Din hud kommer dööööö!
Jag kommer att dö annars!
Men seriöst, är det absolut fel?
Jag köpte en kräm som man skulle ha på efter rengöring av huden för känslig hud idag, men den kanske inte räcker.. Det svider lite.Ja du kan inte sminka på brännskadad hud! Smörj in med typ aloevera eller ngt mjukgörande.