Tyvärr är det för sent att spara alla meddelanden, då gruppen är på snapchat och personerna som skriver de där elaka sakerna skickar det i bilder, så att det försvinner när man tittat på det. Men alla vi andra skriver i chatten, vart de sparar allt vi skriver. Vi har bett alla skriva i chatten, men de bryr sig inte. Jag skulle kunna screenshota allt de skriver i framtiden, men det hjälper ju inte mot vad de redan skrivit.
Läraren bryr sig tyvärr inte det minsta. Detta är garanterat sista uppgiften jag gör tillsammans med dessa personer, jag byter skola efter sommarlovet och detta är sista uppgiften innan sommarlovet (i detta ämnet, och det är bara i detta ämnet jag går med den klassen).
Helt ärligt vet jag inte om jag orkar ta det vidare till rektorn. Denna läraren har tidigare under året sagt "men lilla godisklubba, om du inte gör *** kommer du börja gråta sen buhuuu jag hinner inte", jag borde helt klart ta det vidare. Men som sagt, jag vet inte om jag orkar med det just nu.
Jag blir också arg på sånt här, men försöker vara lugn och inte vräka ur mig massa saker som jag sedan kommer ångra. Det är dock lättare sagt än gjort, men jag måste ändå få skryta lite och säga att jag faktiskt tycker att jag inte har vräkt ur mig massa skit som jag kan "få tillbaka på".