Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte tagit det jobbet. Laga jeans kan du ju göra själv, i ditt egna företag senDet är det. Får väl fråga när hon ringer.
Men den lönen kommer knappt täcka mina fasta utgifter.
Och vill jag verkligen städa hos folk? Det enda som lockar med jobbet är de få (eventuella) timmarna i butiken och få sy på arbetstid. Men å andra sidan är det mest typ laga jeans och sånt. Inte jättelivat.
Alternativet är att ha is i magen och hoppas att något av de femtielva andra jobben jag sökt hör av sig. Och kanske stå som lokalvårdare i kommunens vikariebank under tiden. Vill ju starta eget men det kräver kapital..
Jag hade inte tagit det jobbet. Laga jeans kan du ju göra själv, i ditt egna företag sen
Inte många, 6 st. Så en miniflockHur många blir det totalt?
Tycker inte att du ska ta ett sådant jobb som inte kommer täcka dina utgifter. Tack, men nej tack. Du hittar ett annat
Konstaterar att du har väldigt låga tankar om dig själv just nu. Varför?Jag har nyss konstaterat att jag är:
- Egoistisk
- Respektlös
- Dum
- Maktmissbrukare
- Elak
- Ignorant (finns ens det ordet?)
- Liten
Edit:
lägger till:
- Dryg
- Äcklig
- Någon folk ska spy på
- Låg (alltså låg, som dålig)
- Ett könsord, som jag inte tänker skriva ut för då blir jag väl permanent blockad från internet.
För att de sakerna jag skrev är exakt vad några (två) personer skrev till mig att jag är. Av ingen anledning.Konstaterar att du har väldigt låga tankar om dig själv just nu. Varför?
Men då har ju inte DU konstaterat att du är alla de där punktera utan DE som tycker så.För att de sakerna jag skrev är exakt vad några (två) personer skrev till mig att jag är. Av ingen anledning.
Eller ja, av någon anledning måste det ju vara. Men anledningen de nämnde är ingen rimlig anledning och de vill uppenbarligen inte ge mig den "riktiga" anledningen (detta handlar alltså om ett grupparbete och det är väldigt mycket bråk i gruppen just nu). Jag vet inte ens vad jag gjort som är så fel, och jag har verkligen tänkt igenom allt jag skrivit och sagt flera gånger, men kan inte komma på något jag gjort fel... jag fattar ju att det måste vara något, för annars hade det ju inte blivit så här. Men jag vet verkligen inte vad, och när någon säger sånna saker till mig så tar jag det personligen, jag kan inte bara "släppa det".
Jo, för när någon skriver något dåligt om mig så gör jag inget annat än håller med dem. Jag vet att min självkänsla är usel, och mitt självförtroende likaså och att det är något jag behöver jobba på och allt vad det nu är.Men då har ju inte DU konstaterat att du är alla de där punktera utan DE som tycker så.
Sådär skriver man inte till någon, det kallas mobbning.