Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrat!Jag Planerar min resa till spanien nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra där nu när jag ska åka.
Finns mycket trevligt att göra på mallis, speciellt för dig som vill fotografera. Så här års måste det vara jättevackert!Jag Planerar min resa till spanien nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra där nu när jag ska åka.
Jätte bra tipps, kommer bokstavligen vara på andra sidan ön!Finns mycket trevligt att göra på mallis, speciellt för dig som vill fotografera. Så här års måste det vara jättevackert!
Även om det troligen är lite kallt i vattnet så finns det små fina stränder på den västra sidan där man kan vara nästan ensam eftersom det är så bökigt att ta sig dit, antingen egen båt eller långa serpentinvägar. Generellt tycker jag att bergtrakterna i väster är vackra och ofta bjuder på fina utblickar och spektakulär vägutformning.
Finns ett kloster med botanisk trädgård i Lluc.
Många cyklar, både i bergen och på slätten.
Cap Formentor som är en fyr längs ut på en klippa är kanske inte så mycket värt besöket som vägen dit. Men vid klart väder lär man kunna se över till Menorca. Om du inte hyr bil så ordnas det säkert bussturer.
Mallis är litet, och Punta del Mar är väl på västra sidan? Med bil kan man utan problem göra dagsutflykter över hela ön. Har bara bott på (syd)östra sidan men har ändå mest gjort utflykter på (nord)västra sidan.Jätte bra tipps, kommer bokstavligen vara på andra sidan ön!
https://goo.gl/maps/XYMRFF9zEN5AjTpW6
Jättefin ju!Hade ett nytt recept på frosting (Nutella/ vit choklad) och spritsade kladdkakan med idag, blev inte perfekt men jag är rätt nöjd ändå !
Visa bifogad fil 29559
@Gnist Du är välkommen att fortsätta i mina . Inkl.walk in closet
är det min ex fru han har varit ihop med? nej jag tror att hon är otrogen därfö är hon så.Herregud! Fick veta hur en bekants förhållande varit. Han är i hästbranchen och träffar då givetvis mycket kvinnor. Hans sambo var sjukligt svartsjuk. Bla var sambon med på jobb och skällde ut honom efter noter för att han spanat på en kvinna genom reflektionen i hästens öga! Say what liksom?! Han hade då alltså slutat att ens titta folk i ansiktet iom den här svartsjukan. Och då ska han ha glott på tjejer genom reflektionen i ögat. Herregud! Det kan vara bland det konstigaste jag hört.
Den serien borde vara obligatorisk läsning för alla. Så bra!Fortfarande inget internet eller någon uppdatering om problemet (som sägs drabba många abonnenter i närheten). Jag hade tack och lov en oläst bok hemma, så nu ligger jag och läser Fogelströms "Minns du den stad". Bra bokserie !