Sitter på jobbet och hör TV4:s nyheter på ena TV:n och fotbolls-TV-spel på den andra. Har jobbat i tre timmar så det är bara drygt nio timmar kvar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Du fick ett negativt besked om jobbet alltså? (Visst skrev du något om det häromdagen?)
Japp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.
Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.![]()
Just nu tycker jag att det är väldigt olustigt med alla människor som går runt med Jesus-skyltar på sig. Speciellt då det är stora ansamlingar av barn med i bilden (barnen är också skyltbeklädda). Det är dessutom ofta äldre grånade män som vallar runt unga flickor.
Nyss försökte ett gäng berätta för mig om min frälsning. Vem går ens fram till en random person på stan en lördag morgon och för en sån sak på tal?! Det är ju mer eller mindre det sämsta valda tillfället (av alla dåliga tillfällen man kan tänka sig...). Eller tänker de att de ska ragga pluspoäng när man fortfarande har gårdagen (förhoppnigsvis?) kvar i minnet...?![]()
Jättetråkigt @tantenJapp.
vi får inte in deltagare och måste minska organisationen. Drar jag inte in pengar så finns det inget som betalar min lön. Det sker uppsägningar på i stort sett alla våra orter och chefen går strikt på anställningsår.
Det trista i historien är att AF - vår i stort sett enda kund - köper kurser av oss men sedan inte sänder deltagare. De har så mycket att göra att de inte hinner sägs det.![]()
Så jävla bäst!Jag förklarade att jag var förtappad och inte var intresserad av ngn typ av frälsning eller ens förbättring. Visade dem mitt sista instagram från gårdagen och sa att detta är min normala nivå av leverne och att jag överväger att bli den "moderna promiskuösa zornkvinnan". Då lämnade de
![]()
Japp.
Lider med dig men bra tanter får säkert jobb snart!Japp.