Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker vin och deppar.
Värme har den effekten på mig. Jag blir modlös, ångestfylld och tappar allt.
Men om ett par dagar ska det bli svalare och då lever jag igen. Kroppen gör nog mindre ont också. Jäklar vad det går åt värktabletter när det är hett....
Efter fyra timmar på badet och sen grillmiddag hos mina föräldrar så ligger vi nu i bara underkläder på sängen och har fläkten gående vid det vidöppna fönstret. Ca 33 grader i solen ute...
Meeeen, vi har här i norr inte alls sådär varmt....såg att det skulle bli 5 (!) grader i Norrbottens kustland typ. Sen är ju sommaren hur sen som helst i fjällen finns inte en blomma tydligen. Jag bor i fel landsända, som vanligt.Kollade precis i köket (där solen ligger på): 38 grader. På väggen (som är i skuggan, 27,3 grader. He e' lit' varmt nu...
Hm kanske ska ta mig en mojito jag medSitter på altanen, dricker mojito och ser sambon riva sig i skallen över grillen. Han har inte den rätta touchen ännu med min Weber
Ha en härlig sommarkväll alla Bukefalister![]()
Funderar på om jag ska bädda åt dottern på golvet nedanför fönstret i natt. Hennes säng ligger liksom bakom det öppna fönstret och får typ mindre luft när man har öppet, och ligger hon i min säng lär vi båda svettas ihjäl... Är det galet eller smart?
Alice sover oftast utan täcke, eller med bara en fleecefilt. Hon har aldrig sovit på golvet förr och snarkar ju sen länge nu så jag kan inte fråga henne. Men hon brukar inte reagera på konstigheter så det får nog bli så! Det är snart dags att sova för mig också ju, nu när det äntligen börjar bli behaglig temp inne. Har vidöppet åt två håll och fläkt i fönstret åt det "kalla" hållet.Mathilde sover ibland på golvet, enbart för att hon känner för det. Hon brukar ta sitt täcke, vika det dubbelt och sen lägga kudden och sig själv uppepå. Sen har hon ett påslakan som täcke. (Varför hon, som liksom jag alltid är varm, envisas med att ha ett täckesfyllt påslakan i sängen förstår jag inte men det är bra att ha som underlag när hon ska sova på golvet)