Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost och laddar inför en dag där jag ska bygga, hålla i byggtrådar, hålla sams och ha koll på mitt barn :banghead: :p Vi ska bygga på dagisgården så det sista är nog inget större problem ;)

Jag hittade precis den pincett jag tappade bort för ett drygt halvår sen. Köpte mig en ny som visade sig vara halvt värdelös men har varit för snål för att köpa något bättre. Nu hittade jag den gamla när jag skulle slänga en tom låda med topz :o

Har handlat lite och gjort Flygande Jakob:d
Var även inne på Stadsmissionen där jag hittade en flussvas med färgglada fåglar. Sen en liten biskvi figur som tyvärr lyckades förstöra:meh:

Klarade av uteköksprojektet utan missöden! :up: Nu pausar vi inne och funderar på om det går att bygga lite mer ute hemma eller om regnet kommer nu.

Kom precis hem från ridklubben... dyngblöt (kameran med...) :meh: Tyvärr hade SMHI rätt idag, det började regna ganska exakt när de sa att det skulle göra det :yuck:

Jag sitter på FB och försöker plugga samtidigt som jag förundras över att Skåne verkar har fyra årstider samtidigt just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 972
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 239
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden