Nej inte kokar bubblar, kolsyre bubblar! Inget god var den heller.... Jävla antiklimaxNEEEEEJ! Då är det ingen alkohol kvar
Etanol kokar vid 78 grader, ALDRIG värma glögg över det.
/lite kemist förutom geolog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte kokar bubblar, kolsyre bubblar! Inget god var den heller.... Jävla antiklimaxNEEEEEJ! Då är det ingen alkohol kvar
Etanol kokar vid 78 grader, ALDRIG värma glögg över det.
/lite kemist förutom geolog
Nej inte kokar bubblar, kolsyre bubblar! Inget god var den heller.... Jävla antiklimax
Är säkert så, jag mejlar saturnus nu.*pust*
Det var ett trauma där ett tag
Har ingen förklaring dock, utöver att den kan vara från förra året och börjat jäsa?
med deckare?Misstänker att sambon kommer vara helt deckad ikväll så förbereder mig på myskväll
O jag finner det här som skit. Finns det en mening allt skit man råkar ut för?
Ska göra mig lite frukost. Avslutade nyss lite fler grytlappar, denna vända blev det randigt åt korsan å tvärsan Och jag har kommit på att jag inte gillar när det inte är kantband runt, som på den blårandiga. Mycket snyggare med kantband enligt mig!
Nej, jag är bara otroligt dålig på att stava utan att ha någon diagnos om detmed deckare?
ValpSkål!
Är lite deppig men det löser sig nog. Har ett Hunger Games-maraton vilket förvånande nog peppar mig
Moster hjälpte mig lämna in biljäveln ("lilla söta gumman" egentligen så hon inte blir sur på mig) på reparation så jag har roliga pengar att punga ut med i nästa vecka. Om hon är färdig då. Min underbara och stackars bilskruvare var tydligen dränkt i arbete.
Ovanpå allt ska jag ta mig till Gbg på torsdag för att hjälpa älsklingen hem med hans fynd (Volvovalp). Kunde varit kul eftersom jag kommer att ha några timmar innan han slutar. Jag är pank, dvs det blir inget kul utan rulla tummar på stationen
Valp
Låter som något som du skulle passa i
ÄhMina borrare skulle säkert vara enormt imponerade om jag dök upp i en sådan jag har dock upplyst min käre man att jag tänker köra CR-V:n upp. Jag är kinkig, jag vet, men jag gillar fjädring värd namnet, klimatsystem osv
Äh
Pjåsk.
Ah vilken ras är det
Lyckades dricka öl, och åt slutligen middag vid midnatt.
En dag som har blandats hej vilt med ok grejer för mig och skit för andra typ.
En vän blev påhoppad och anklagad för grejer häromdagen av personerna som mobbade mig i våras när Farmor dog, på jobbet igen så klart. Jag har pratat med henne och hon kände mest för att säga något till deras handledare, istället för att vara ett arsel så uppmanade jag henne att skriva ner sakligt vad som hände och sedan tänka igenom det ordentligt eftersom om hon säger något till någon av handledarna så måste de antagligen rapportera det (och då riskerar man dessa personers doktorander, dvs karriärer). Samtidigt känner jag att de aldrig hade gjort samma sak för mig, de hade snarare uppviglat om rapportering för att få personer utslängda helst baserade på inga grunder alls . Känner mig nästan snäll.
En annan vän har fått anklagelser om att vara sexist mot sig. han har haft ett väldigt tufft år, det är som att det liksom bara börjar hagla mer och mer Samma person FRÅGADE om det var ok om han gav mig en hej då kram ikväll när vi sa hej då (utan en tanke på föregående diskussioner liksom).
Du vet att det är en schiller Men har bytt avatar så du känner nog inte igen mig.Ah vilken ras är det
Om du kan unna dig 40 kr så kan du göra mycket! "Entrébiljetten är en årsbiljett som gäller kalenderåret ut. Årsbiljetten gäller till fem museer i Göteborg: Göteborgs Konstmuseum, Röhsska museet, Göteborgs stadsmuseum, Sjöfartsmuseet Akvariet och Göteborgs Naturhistoriska Museum" Göteborgs stadsmuseum ligger bara några minuters promenad från stationen, Sjöfartsmuseet ligger i Majorna, skönast är väl att åka spårvagn men det går att gå om man vill! De andra har jag inte så mycket koll på men Sjöfartsmuseet tycker jag är väldigt mysigt!Ovanpå allt ska jag ta mig till Gbg på torsdag för att hjälpa älsklingen hem med hans fynd (Volvovalp). Kunde varit kul eftersom jag kommer att ha några timmar innan han slutar. Jag är pank, dvs det blir inget kul utan rulla tummar på stationen