Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat lite på hemnet. Hade jag haft 60 000 kr liggandes, och ett jobb på g hemma i Dalarna hade det vart lockande att åka på visning på onsdag, ett hus lite utanför Ludvika, 8 RoK på 130 kvm, driftkostnad på 30 000 året och för det lagoma priset 390 000 kr. Visst är det lite fix om man vill, men ändå inflyttningsbart. Varför har jag inte pengar och jobb där uppe :( Istället för att sitta som student nere i Skåne :arghh:

Är på väg hem till mamma och pappa för att spendera helgen hos som.
Imorgon ska vi ha kräftskiva så dom kommer syrran och hennes familj också!

Tittat lite på hemnet. Hade jag haft 60 000 kr liggandes, och ett jobb på g hemma i Dalarna hade det vart lockande att åka på visning på onsdag, ett hus lite utanför Ludvika, 8 RoK på 130 kvm, driftkostnad på 30 000 året och för det lagoma priset 390 000 kr. Visst är det lite fix om man vill, men ändå inflyttningsbart. Varför har jag inte pengar och jobb där uppe :( Istället för att sitta som student nere i Skåne :arghh:
Alltså gillar huset och priset
Inte att du inte kan just nu ju
Jag håller tummarna för mig att om ca 5 år så ska jag köpa mig ett hus nånstans
Dels är jag skuldfri då och så kanske jag kan ha lagt undan lite

Alltså gillar huset och priset
Inte att du inte kan just nu ju
Jag håller tummarna för mig att om ca 5 år så ska jag köpa mig ett hus nånstans
Dels är jag skuldfri då och så kanske jag kan ha lagt undan lite
Haha förstod det :p
Har förresten inte glömt av böckerna, bara inte hunnit med att kolla.

Smördegskakorna blev klara innan stallet och nu står det banankakor i ugnen :D

Dagens bekantskap på ridningen var en kolsvart liten shettisherre vid namn Zeus, som nöp mig i magen en gång :devil: Tur att han var så jävla söt ändå :grin: Men det var svårt att rida lätt enligt A, det gick så fort i traven!

Skål!

Är lite deppig men det löser sig nog. Har ett Hunger Games-maraton vilket förvånande nog peppar mig :p :D

Moster hjälpte mig lämna in biljäveln ("lilla söta gumman" egentligen så hon inte blir sur på mig) på reparation så jag har roliga pengar att punga ut med i nästa vecka. Om hon är färdig då. Min underbara och stackars bilskruvare var tydligen dränkt i arbete.

Ovanpå allt ska jag ta mig till Gbg på torsdag för att hjälpa älsklingen hem med hans fynd (Volvovalp). Kunde varit kul eftersom jag kommer att ha några timmar innan han slutar. Jag är pank, dvs det blir inget kul utan rulla tummar på stationen :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar