Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!
Tack! Jag tror att det gick bra, min opponent klagade lite på att jag skrev för pratigt och skönlitterärt och använde mig av för svåra ord som jag inte hade förklarat, jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva förklara vad en mila var för något... Men handledaren var mycket nöjd och påpekade lite småfel med de och dem och något missat mellanslag.
Tack! Jag tror att det gick bra, min opponent klagade lite på att jag skrev för pratigt och skönlitterärt och använde mig av för svåra ord som jag inte hade förklarat, jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva förklara vad en mila var för något... Men handledaren var mycket nöjd och påpekade lite småfel med de och dem och något missat mellanslag.
Handledaren sa något om att det nog inte behövdes så mycket närmare förklaring av orden...Grattis!
Jag är förmodligen elak nu men går inte du en kurs som är humanistiskt orienterad?! Då ingår det att man kan "svåra ord" och mila är inte ett av dem. Din opponent skulle gråta om hen läste en av mina icke-naturvetartexter och då är ju jag bara en kass naturvetare
Men jag är ju bara en elak kärnhäxa...
Handledaren sa något om att det nog inte behövdes så mycket närmare förklaring av orden...
Jag med! Men det var en helt ny som vi aldrig har "träffat" tidigare men hen kändes väldigt påläst och tydlig med vad hen ville få fram.Jag GILLAR din handledare!
Grattis @Snurrfian det går ju galant för dig!!
Jag skulle behöva någon som jagar upp mig ur fåtöljen NU.... jag behöver verkligen dammsuga och ta en omgång i badrummet
Men just nu känns det bara undra om jag ska hämta en kopp kaffe istället
AJ________________
Går det bättre att komma igång nu?
har du adobe flash player installerad? Är det på dator eller i telefonen?Hjälp!
Jag har fått en länk via mail till ett dokument. Men jag kan inte skriva ut det! Inte heller spara!
Om jag tex högerklickar får jag bara upp en ruta där det står Adobe flash player..
Hjälp! Jag måste få ut detta idag!
Haha., helt plötsligt behagade den att visa verktygstraden så jag kunde skriva ut..har du adobe flash player installerad? Är det på dator eller i telefonen?