Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fryser! Det är skitkallt idag verkligen.
Kan inte vara mer än ett par grader ute :cool: (varför finns det ingen smiley som ser riktigt frusen ut? :p )

Ska göra mig lite frukost. Avslutade nyss lite fler grytlappar, denna vända blev det randigt åt korsan å tvärsan :p Och jag har kommit på att jag inte gillar när det inte är kantband runt, som på den blårandiga. Mycket snyggare med kantband enligt mig!

12189718_10156164798290114_8649889344936677760_n.jpg

Instämmer med @Trott @Snurrfian :bump:

Du kan ju inte annat än få bra betyg på din uppsats ;) :D
Tack! :D Jag tror att det gick bra, min opponent klagade lite på att jag skrev för pratigt och skönlitterärt och använde mig av för svåra ord som jag inte hade förklarat, jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva förklara vad en mila var för något... :cautious: :D Men handledaren var mycket nöjd och påpekade lite småfel med de och dem och något missat mellanslag. :D

Tack! :D Jag tror att det gick bra, min opponent klagade lite på att jag skrev för pratigt och skönlitterärt och använde mig av för svåra ord som jag inte hade förklarat, jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva förklara vad en mila var för något... :cautious: :D Men handledaren var mycket nöjd och påpekade lite småfel med de och dem och något missat mellanslag. :D

Grattis! :up:

Jag är förmodligen elak nu men går inte du en kurs som är humanistiskt orienterad?! Då ingår det att man kan "svåra ord" :grin: och mila är inte ett av dem. Din opponent skulle gråta om hen läste en av mina icke-naturvetartexter :devil: och då är ju jag en kass naturvetare :p

Men jag är väl bara en elak kärnhäxa nu... :cautious:

Senast ändrad:
Grattis! :up:

Jag är förmodligen elak nu men går inte du en kurs som är humanistiskt orienterad?! Då ingår det att man kan "svåra ord" :grin: och mila är inte ett av dem. Din opponent skulle gråta om hen läste en av mina icke-naturvetartexter :devil: och då är ju jag bara en kass naturvetare :p

Men jag är ju bara en elak kärnhäxa... :cautious:
:D Handledaren sa något om att det nog inte behövdes så mycket närmare förklaring av orden... :angel:

Känner mig just nu som en mkt snäll person. Har lämnat en Marc by Marc Jacobs väska hos tanten som är aviserad till en tjej på hemtjänsten (som fyller år och som jag tycker gör ett bra jobb till skillnad för typ alla andra galningar hon jobbar med). Jag har naturligtvis sneakat ut den billigt/gratis typ men hoppas ändå att hon blir glad!

Grattis @Snurrfian det går ju galant för dig!! :banana:

Jag skulle behöva någon som jagar upp mig ur fåtöljen NU.... jag behöver verkligen dammsuga :cautious: och ta en omgång i badrummet :meh:
Men just nu känns det bara :wtf: undra om jag ska hämta en kopp kaffe istället :o:p

Hjälp!
Jag har fått en länk via mail till ett dokument. Men jag kan inte skriva ut det! Inte heller spara!
Om jag tex högerklickar får jag bara upp en ruta där det står Adobe flash player..
Hjälp! Jag måste få ut detta idag!

Varför känns det som att det är lördag idag?
Igår gick jag och trodde att det var fredag hela dagen! Vad är detta?

Fryser som bara den och vill hem nu! Men först jobba klart, åka till Mamma och hjälpa henne lite med hennes katt och till slut handla. Sen så!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar