Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl ingen bildtelefon eller?
/mvh hon som sitter i soffan, under täcket, i t-shirt och trosor :D

Hehe, nä det förstås :D Men jag måste ändå byta om förr eller senare om jag ska lyckas åstadkomma något vettigt alls idag :p Vilket jag MÅSTE, har två projekt som måste få en bra skjuts framåt idag... Tyvärr!

(och alltså jag har BARA morgonrock på mig :angel:)

Hehe, nä det förstås :D Men jag måste ändå byta om förr eller senare om jag ska lyckas åstadkomma något vettigt alls idag :p Vilket jag MÅSTE, har två projekt som måste få en bra skjuts framåt idag... Tyvärr!

(och alltså jag har BARA morgonrock på mig :angel:)
Man behöver faktiskt inte kläder för att göra nått, iaf inte inom hemmets väggar :p

Efter 1.5 timmes användning av mobilen (hay day och buke) har batteriet gått från 100 % till 38 % :cautious: bra batteri det här!

Jag borde resa mig och plocka undan frukosten, sen bära ner utemöblerna i källaren och hämta penslar + akrylfärg och måla klart stolen som ska ges bort på dopet nästa helg. Men jag orkar ingenting just nu! Är ganska uttråkad också men inte ens det får upp mig ur soffan :D Just ja, kameran ska ju förberedas också tänkte jag.

Kan man få namn och adress till din nya tandläkare, verkar vara en kreativ typ.:)

HAHAHAH alltså tror inte hen har ngn licens.... Hen bara "kör ba kör" och allt urartar...

Just nu sitter jag och jobbar hos granntanten. Hon pratar oavbrutet och avhandlar en rad viktiga ämnen innan hon utbrister: "vem har tagit en tugga från äpplet"?
Jag börjar leta med blicken efter ett äpple nånstans på bordet men inser sen att hon pratar om apple-märket på min laptop.
:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar