Ja chefen.
Fel titel. Den korrekta är "Oh drak-och enhörningstrådstartardrottning"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja chefen.
Det är väl ingen bildtelefon eller?Väntar på att bli uppringd av vårdcentralen. Kanske ska byta om från morgonrock till mer vettiga kläder under tiden Sen måste jag hugga ved...
Be dem kolla golv och väggar också, det ingår inte i besiktningen men är ju enkelt gjort när släpet är på liften.Är på bilprovningen och besiktigar bil + hästsläp
Det är väl ingen bildtelefon eller?
/mvh hon som sitter i soffan, under täcket, i t-shirt och trosor
Golvet är bytt till supergolv för en månad sedan Väggarna kan jag definitivt be omBe dem kolla golv och väggar också, det ingår inte i besiktningen men är ju enkelt gjort när släpet är på liften.
Man behöver faktiskt inte kläder för att göra nått, iaf inte inom hemmets väggarHehe, nä det förstås Men jag måste ändå byta om förr eller senare om jag ska lyckas åstadkomma något vettigt alls idag Vilket jag MÅSTE, har två projekt som måste få en bra skjuts framåt idag... Tyvärr!
(och alltså jag har BARA morgonrock på mig )
Lycka till!Jag laddar för opponering av andras och min uppsats...
Släpet gick igenom Bilen två smågrejerGolvet är bytt till supergolv för en månad sedan Väggarna kan jag definitivt be om
Kan man få namn och adress till din nya tandläkare, verkar vara en kreativ typ.Åh maj gad, det kommer bli en mkt lugn dag idag...
Gårdagen var mer eller mindre kaozzz
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t50.2886-16/12128285_461336437406348_882363737_n.mp4
Break a legJag laddar för opponering av andras och min uppsats...
Kan man få namn och adress till din nya tandläkare, verkar vara en kreativ typ.