Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul att ha 87:- kvar på kontot efter alla räkningar är betalda :banghead: Tur att jag har storhandlat, hade inte räknat med en så saftig räkning på bredbandet igen! Men nu slipper jag ju den några månader istället....trodde att jag skulle få en räkning i månaden men detta företag skickar ut kvartalsvis istället.

Jag har nyss tagit bredand men missade tydligen informationen gällande faktureringen :arghh::turd:

Usch då, det lät inte trevligt. Jag får lite dåligt samvete för att jag skrev om "dag för mig själv" och jag blir ännu mer tacksam för att jag är ekonomiskt oberoende.

Jag hoppas det blir bättre för dig snart och skickar en kram:heart

Usch då, det lät inte trevligt. Jag får lite dåligt samvete för att jag skrev om "dag för mig själv" och jag blir ännu mer tacksam för att jag är ekonomiskt oberoende.

Jag hoppas det blir bättre för dig snart och skickar en kram:heart

Nej för tusan det ska du inte ha!

Det blir bättre nästa månad, jag hade flera stora utgifter denna månaden som tärde på ekonomin. Sedan har jag redan handlat hem så mat finns det till både människor och djur :heart

Kan inte du starta en egen tråd så vi får bra tips? :) Vi som är mindre sparsamma..:cautious:

Hahaha jag får egentligen inte ut lite pengar men jag får ändå leva på noll och inget i slutet av månaden? Jag fattar inte hur jag lyckas ibland. Denna månaden vart det tyvärr flera stora poster att betala som tex bredbandsräkningen och då drar det iväg.

Nej för tusan det ska du inte ha!

Det blir bättre nästa månad, jag hade flera stora utgifter denna månaden som tärde på ekonomin. Sedan har jag redan handlat hem så mat finns det till både människor och djur :heart

Skönt att du och djuren inte riskerar svält och att ser ljusare ut nästa månad. Lycka till med Darten, har bara prövat sällskapdart med kollegor och aldrig blivit bättre än "sådär".

Tillbringat en kvart 20 min på spikmattan. Nu är jag öm och det pirrar i hela ryggen och ser ut som en kokt kräfta, helt knallröd! Snacka om att sätta fart på blodet. Vad det nu är för ord för det. Helt borta. Enda jag kommer på med blod är blodförgiftning och det är ju inte riktigt det jag söker :banghead: jaja, nu smörja in mina stackars händer med kortison salva och sen sova.

Sonen har sin nyafunna vän från sin ny skola här på övernattning. Kompisen tuppade av direkt vid beordring av säng. Men sonen fick jag precis beordra en gång till.
Nu ska jag slappa lite vid tvn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar