P
prallan
Roligt!Vi tävlar i dart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt!Vi tävlar i dart
Roligt!
Kan inte du starta en egen tråd så vi får bra tips? Vi som är mindre sparsamma..Jag överlever på något sätt, har ju redan storhandlat och lever jag snålt och anstränger mig så ska denna månad gå ihop.
Det blir mycket bakande av matbröd och pannkakor denna månad ;-) och hemmagjord pyttipanna.
Kul att ha 87:- kvar på kontot efter alla räkningar är betalda Tur att jag har storhandlat, hade inte räknat med en så saftig räkning på bredbandet igen! Men nu slipper jag ju den några månader istället....trodde att jag skulle få en räkning i månaden men detta företag skickar ut kvartalsvis istället.
Jag har nyss tagit bredand men missade tydligen informationen gällande faktureringen
Usch då, det lät inte trevligt. Jag får lite dåligt samvete för att jag skrev om "dag för mig själv" och jag blir ännu mer tacksam för att jag är ekonomiskt oberoende.
Jag hoppas det blir bättre för dig snart och skickar en kram
Kan inte du starta en egen tråd så vi får bra tips? Vi som är mindre sparsamma..
Den tråden hade jag behövt hänga iKan inte du starta en egen tråd så vi får bra tips? Vi som är mindre sparsamma..
Nej för tusan det ska du inte ha!
Det blir bättre nästa månad, jag hade flera stora utgifter denna månaden som tärde på ekonomin. Sedan har jag redan handlat hem så mat finns det till både människor och djur
Nu får du ju avslöja bandet!!!Lyssnar på favoritmusiken och tänker på hur löjligt perfekt sångaren i bandet är (var)
Det är därför jag inte kan ha en minigris
Leif är nog inte god att äta.Ok allt ät Leif
Ok då är det bestämt. Vi beställer en sådan tråd.De
Den tråden hade jag behövt hänga i
Ok då är det bestämt. Vi beställer en sådan tråd.
@ainasoja -fixa tråden nu.
Om ägaren är ett äkta ärkesvin, räknas det som artfrände då?Minigris räknas som sällskapsdjur och får hållas i lägenhet, inget jag kan rekommendera ur grissynpunkt dock. De får till och med hållas utan sällskap av artfrände vilket inte ens produktionsgrisar får.
En snåltråd?Hahaha jag har inte tid just nu.Särbon kom precis in genom dörren
Kan inte du starta en?
En snåltråd?
Låter som en vettig tråd.