Måste tvätta håret idag Får försöka se det på samma vis som en kollega: "Det är bra när du tvättar håret för det är så intressant att se vilken hårfärg det blir sen."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två dagar kvar till vin!Tog mig hem tillslut.
Nu sömn. Kul liv man har.
Jag lovar att smutta vin med dig men måste eventuellt hålla mig lite lugn med tanke på mängden smärtstillande jag fick vräka i mig efter förra tandutdragningenTvå dagar kvar till vin!
I dag har jag haft min halvårliga "ta hand om mig själv-dag" .
Började med Polynesisk massage med en timmes avslappning efteråt insvept i världens mjukaste filt. Gick vidare till nagelsalongen och fick gjort manikyr med Shellac nagellack (valde ett mörkt höstigt). Gick inom en av de få exklusiva butikerna i min blivande hemstad och kom ut med en mörk lila poncho i kashmir (dyr). Bokhandelen fick bidra med en familjehistoria om ätten von Fersen och avslutade det hela med take away sushi som jag nu intagit ledsagad av en Hallands Fläder och en lättöl.
Nu skall jag avsluta dagen med esspresso och calvados och se på Debatt.
Bra dag
I dag har jag haft min halvårliga "ta hand om mig själv-dag" .
Började med Polynesisk massage med en timmes avslappning efteråt insvept i världens mjukaste filt. Gick vidare till nagelsalongen och fick gjort manikyr med Shellac nagellack (valde ett mörkt höstigt). Gick inom en av de få exklusiva butikerna i min blivande hemstad och kom ut med en mörk lila poncho i kashmir (dyr). Bokhandelen fick bidra med en familjehistoria om ätten von Fersen och avslutade det hela med take away sushi som jag nu intagit ledsagad av en Hallands Fläder och en lättöl.
Nu skall jag avsluta dagen med esspresso och calvados och se på Debatt.
Bra dag
!
Det låter verkligen superhärligt!
Fy låter verkligen inte kul! Och jag som fick ångest över att det bara var ca 1900 kvar på kontot, och veta att det ska räcka till mat och bensin nästa månad... Brukar handla för ca 2-2500 kr mat, det lär det ju inte bli den här gången... Tut jag tog tågbiljetterna upp till mamma på kreditkortet annars hade det vart 300 kr kvar på kontot istället...Kul att ha 87:- kvar på kontot efter alla räkningar är betalda Tur att jag har storhandlat, hade inte räknat med en så saftig räkning på bredbandet igen! Men nu slipper jag ju den några månader istället....trodde att jag skulle få en räkning i månaden men detta företag skickar ut kvartalsvis istället.
Jag har nyss tagit bredand men missade tydligen informationen gällande faktureringen
Vad är det ni spelar?Nä dags att sätta igång.... leta kläder, upptäcka att kläderna man ska ha med sig är smutsiga, tvätta, hålla tummarna för att vätten hinner torka, packa det jag kan, packa upp för att allt inte ryms, packa om, komma på att man glömt hälften, göra mat till sonen över helgen, göra mat till mig och karln över helgen ( vi spelar så sent både fredag-lördag att alla matställen hinner stänga ), se till att katten har ren låda, mat och vatten, se till att hunden har mat och vatten, titta på hockeyn, plocka undan allt jag rört till, duscha och sedan vänta på att karln dyker upp... puh jag blir svettig bara av att se allt!
Fy låter verkligen inte kul! Och jag som fick ångest över att det bara var ca 1900 kvar på kontot, och veta att det ska räcka till mat och bensin nästa månad... Brukar handla för ca 2-2500 kr mat, det lär det ju inte bli den här gången... Tut jag tog tågbiljetterna upp till mamma på kreditkortet annars hade det vart 300 kr kvar på kontot istället...
Vad är det ni spelar?