Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på criminal minds och ätit kvällsmat typ, två smörgåsar. Gick hem från praktiken tidigare idag, pga huvudvärken :(

Nä dags att sätta igång.... leta kläder, upptäcka att kläderna man ska ha med sig är smutsiga, tvätta, hålla tummarna för att vätten hinner torka, packa det jag kan, packa upp för att allt inte ryms, packa om, komma på att man glömt hälften, göra mat till sonen över helgen, göra mat till mig och karln över helgen ( vi spelar så sent både fredag-lördag att alla matställen hinner stänga ), se till att katten har ren låda, mat och vatten, se till att hunden har mat och vatten, titta på hockeyn, plocka undan allt jag rört till, duscha och sedan vänta på att karln dyker upp... puh jag blir svettig bara av att se allt!

Är kvar på jobbet och är så sliten att jag inte orkar ta mig ut till bilen för att åka hem. Höjden av trötthet va?
Imorgon ska jag rycka ut två friska tänder igen. Jippi.

Funderar på att köpa en höna. Känns lite ute med hundar. Kan se mig själv framför mig när jag rastar den i Vasaparken i ett koppel från Marc Jacobs.
(eller så har jag bara druckit för mkt cava...)

Hade samma funderingar men en vän till mig grusade mina planer när hon berättade att man inte får ha det i lägenhet :cry:

Skicka pm på fb om vad du har som du kan tänkas vilja bli av med :)
fixar imorgon..
ont överallt,särskilt mitt kassa knä och min kassa höft sen jag fick jaga min stövare som tog en rövare ut i skogen :D
Tack vare snäll granne med bil så fick vi tag i henne innan hon nådde vargarnas revir haha

Va äre sant?
Min chef kläcker kycklingar med värmelampa i sin lägenhet i innerstan! Är helt seriös, han har gjort detta i flera år nu. När hönorna är större flyttar de dock ut på landet....

Små kycklingar som hålls i bur ett tag är nog inte ett problem att få ha i lgh men höns, tuppar, ankor, kalkoner får man tydligen inte ha. Jag försöker googla men blir inte visare ändå :banghead:

Små kycklingar som hålls i bur ett tag är nog inte ett problem att få ha i lgh men höns, tuppar, ankor, kalkoner får man tydligen inte ha. Jag försöker googla men blir inte visare ändå :banghead:

Tydligen räknas inte dessa som sällskapsdjur utan som lantbruksdjur och dessa är inte tillåtna att ha i lgh utan tillstånd.

Nu är benen och armhålorna rakade. Naglarna är målade och så fick jag för mig att jag skulle platta håret så det har jag gjort nu.
Nu ska jag bara packa det jag vill ha med imorgon när vi åker hem så kan jag kolla på Hela Sverige bakar i lugn och ro sen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar