Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen ute på andra sidan av en superintensiv jobbperiod. Sovit länge imorse och låg kvar och läste tills det var dax för lunch :o:). Grejat lite hemma och nu är det nog dax för att åka till stallet och lilla bruna. Ska bli skönt att rida i dagsljus! Nu skriker tvättmaskinen att den är klar så efter att hänga tvätt är det bara att åka. Måste hitta på nått gott att äta ikväll till mig och sambon :d

Och på tal om att skriva ut dokument.
Jag har varit förbannad på min skrivare som bara är offline i min dator.:rage::rage::rage:
Igår felsökte jag problemet. Lösningen? Jo, jag har ju fått ny nätutrustning och således ett nytt nätverk. Detta var skrivaren inte inloggad i.:banghead:
Det var "critical failure" på den punkten i diagnosen:p

Nu är den inloggad på rätt nätverk och fungerar finfint. :D

@Trott
Undra om dom vill behålla alla för sig själva?
Synd att det är närmsta affären annars hade jag inte handlat där. Gillar inte alls den Ican.

@Trott
Undra om dom vill behålla alla för sig själva?
Synd att det är närmsta affären annars hade jag inte handlat där. Gillar inte alls den Ican.
Ja mna kan ju fundera, men han som var å plockade på godisavdelningen förstod när jag sa att jag letat, och att han skulle försöka få några till "rätt" sida också.
Jag tycker ändå den är helt okej, bättre priser på mycket där än mot maxi. Frukten är inte alltid tipp topp, men har blivit bättre på senaste tiden.

Kul att komma hem från ärenden och se att grannkärringen har parkerat helt åt skogen, hon står med hjulen på linjen som är mellan hennes å min parkeringsplats. Bara det att hon har inte en enda bil bredvid sin åt andra hållet, medan jag har bilar på båda sidor om mig. Varför kan man då inte ställa sig på andra linjen!?!?!?!?!? Kan ju inte direkt justera jättemycket i min ruta, för då får ju nästa bil inte plats..:rage: Idiot! Ska kolla noga efter dörrmärken nästa gång jag går ut till bilen...

Alltså trodde inte att de skulle återge mina svar så öhm direkt :rofl:

12139593_1730741027137768_914140297_n.jpg

Planerar kring min drömresa jag hoppas kunna göra nästa sommar eller höst.
Planerar att åka 4-6 veckor till Dominikanska varav en språkkurs några veckor...
Jag tänker att nu har jag möjligheten... Kan ta ledigt från jobbet, har pengar, inga husdjur etc...

Skulle åka själv i såna fall..
Men visst vågar jag?

Visst borde jag åka?
Ingen ledande fråga alls...;)

Planerar kring min drömresa jag hoppas kunna göra nästa sommar eller höst.
Planerar att åka 4-6 veckor till Dominikanska varav en språkkurs några veckor...
Jag tänker att nu har jag möjligheten... Kan ta ledigt från jobbet, har pengar, inga husdjur etc...

Skulle åka själv i såna fall..
Men visst vågar jag?

Visst borde jag åka?
Ingen ledande fråga alls...;)

Självklart!!! Låter ju fantastiskt! Kööör bara köööör! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar