Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kollar rubriker/namn på produkterna i praktiken butik. Snart gått igenom alla så inte så många kvar att ändra. Långtråkigt.

Hahaha jag somnade om kl 8 och vaknade strax efter 9 tiden av att sonens musiklärare ringde mig och pratade om hur det går i skolan :banghead:

jag sitter på Aftonbladet och följer svärd(?)attacken i Trollhättan. Jävligt obehagligt hela grejen, och extra otrevligt då det är ett par hundra meter från min lägenhet.

jag sitter på Aftonbladet och följer svärd(?)attacken i Trollhättan. Jävligt obehagligt hela grejen, och extra otrevligt då det är ett par hundra meter från min lägenhet.
Skitläskigt! :( :crazy:
Vad är det för årskurser på skolan? Dvs kan man misstänka en elev eller är det en random galning?

Skitläskigt! :( :crazy:
Vad är det för årskurser på skolan? Dvs kan man misstänka en elev eller är det en random galning?

F-9...
Jag ska inte spekulera men jag är rätt säker på att det inte är en elev. Så himla hemskt oavsett. Och hur oroligt/stökigt kommer det vara i området nu? (även om personen är tagen).

uppdatering: Polisen säger att gärningsmannen är i 20-årsåldern

Senast ändrad av en moderator:
F-9...
Jag ska inte spekulera men jag är rätt säker på att det inte är en elev. Så himla hemskt oavsett. Och hur oroligt/stökigt kommer det vara i området nu? (även om personen är tagen).

uppdatering: Polisen säger att gärningsmannen är i 20-årsåldern
Åh fy... det känns på något sätt ännu värre när det är mindre barn som blir offer :(

Varför ska man skada eller döda andra? Jag förstår inte det! Det är som IKEA morden här i Västerås, varför gör man sånt? Jag blir så ledsen :cry:

@ainasoja har du varit till läkaren idag? :cautious:

Trollhättan finner jag inga ord för just nu, så fruktansvärt bara... :(

Nä för allt är över nu så det behövs inte :D

Jag har alltid lite blod och äggvita i urinen så när jag får en lättare UVI så kissar jag alltid blod. Ser jag bara till att dricka vatten i mängder så brukar jag kunna kissa ut allt.

@ainasoja har du varit till läkaren idag? :cautious:

Trollhättan finner jag inga ord för just nu, så fruktansvärt bara... :(
Bor bara 4 mil från Trollhättan. Min son är i samma ålder som den döde pojken. I min sons klass brevväxlar man med barn i den skolan som ett skrivprojekt. Det kramar om mammahjärtat hårt.
Vill bara ge min lille pojk en kram nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
996
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 639
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 068
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 382
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar