heartFan, det kommer bli tufft att ha kontroll över ångesten känner jag. Jag hatar att vara så ensam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartFan, det kommer bli tufft att ha kontroll över ångesten känner jag. Jag hatar att vara så ensam!
Lugn och fin! Vi är här! Och det verkar som de flesta i den här tråden vet mycket om ångest.Fan, det kommer bli tufft att ha kontroll över ångesten känner jag. Jag hatar att vara så ensam!
Ja det är himla tur att jag har er här i tråden! Utan er vet jag inte om jag skulle klara de kommande två veckorna...Lugn och fin! Vi är här! Och det verkar som de flesta i den här tråden vet mycket om ångest.
Kram
Avkomman får tysta UVIer.Ja fast jag har inte ont av denna UVI, det svider lite när jag kissar men det funkar bra ändå. Om det inte är bättre imorgon så ringer jag min VC. Det behöver inte vara akut även om man kissar blod
Inte om man har så lite symptom som jag har. Har ingen värk i ryggen eller urinblåsan utan bara sveda när jag urinerar. Så jag avvaktar tills imorgon.
Avkomman får tysta UVIer.
Två gånger har vi varit nära att förlora henne för det går så långt att hon får allmän blodförgiftning och senast fanns det bara en sorts antibiotika kvar att testa. Hade den inte funkat hade vi mist vårt barn.
Hade hon märkt av dem tidigare hade det varit enklare. Men när inget märks, varken blod, sveda eller trängningar - då är det inte lätt att begripa att man har UVI bara för att man är trött och har ont i kroppen.
Hoppas du åkt in!!!
Jag funderar på något liknande. Ponnyn är inte det minsta bättre, det kommer inte ut ett skit ur hålet de skar upp i hoven och hon är jättehalt.Konstruktiv ångesthantering - alldeles för mycket choklad...
Men åh kan ett klassiskt jodopaxomslag hjälpa?Jag funderar på något liknande. Ponnyn är inte det minsta bättre, det kommer inte ut ett skit ur hålet de skar upp i hoven och hon är jättehalt.
Jag ger fan upp snart. Det var jävligt längesen jag hade medvind kan jag säga.
Det är det enda jag pysslar med nu för tidenMen åh kan ett klassiskt jodopaxomslag hjälpa?
Synd att du inte är nästgårds, jag hade kunnat donera ett gäng kvarblivna blöjor. De är skitbra till hovbandage!Det är det enda jag pysslar med nu för tiden
Oh vad jag hatar adapters. Jag har hur manga som helst ... men mycket sallan dar jag ar och behover dem.