Urk. Känner med dig. Har sådana dagar emellanåt också och man är rätt mör efteråtIdag väntar ett 7-18-pass. Extra kul efter två nätter i rad med fyra timmars sömn vardera. Bara att köra på, in i kaklet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Urk. Känner med dig. Har sådana dagar emellanåt också och man är rätt mör efteråtIdag väntar ett 7-18-pass. Extra kul efter två nätter i rad med fyra timmars sömn vardera. Bara att köra på, in i kaklet!
Urk. Känner med dig. Har sådana dagar emellanåt också och man är rätt mör efteråt
Ska släpa mig ut till djuren och köra ena hästen en sväng innan jobbet. Då får jag mer tid över ikväll att mocka och lägga bandage och annan förtjusande kvällsunderhållning
Säg gärna att jag är ambitiös
Ska släpa mig ut till djuren och köra ena hästen en sväng innan jobbet. Då får jag mer tid över ikväll att mocka och lägga bandage och annan förtjusande kvällsunderhållning
Säg gärna att jag är ambitiös
Om jag hinner så hojtar jag!@Ninnurur, säg till om du vill låna den fyrbenta plutten. Han är ganska bra på att gosa så kanske du får lite annat att tänka på.
Har pratat i telefon med och sagt hej då till mamma. Nu koncentrerarjag mig på att inte låta ångesten ta över. Det räcker att jag bröt ihop och grät hemma imorse...
*kram*Har pratat i telefon med och sagt hej då till mamma. Nu koncentrerarjag mig på att inte låta ångesten ta över. Det räcker att jag bröt ihop och grät hemma imorse...