Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och är lite ymklig och självömkande. Bara för att jag kom att tänka på att jag har en massa fina människor runt mig och många bekanta, men inga sådana där "självklara riktiga homies"
. Jag och fästmannen diskuterade nämligen vårt framtida bröllop och hans skräck för svensexagrejer som hans vänner kunde hitta på. Så kom vi till att prata om att det inte var några självklara deltagare eller arrangörer till en liknande grej för mig typ. Så himla löjlig grej, men ibland får man faktiskt känna sig lite ensam och ynklig utan gigantiska bakomliggande orsaker
.
Önskar jag kunde komma, men ska ha upp och träffa kusinen och hans barn så kan vi ta en dejtJag är också ynklig över det där med umgänge...verkligen inget "självklart" umgänge och definitivt ingen som frågar om vi ska ses
Min torsdagsdejt drog till Bulgarien så jag träffar inte henne idag heller
Jag som behövde PLL-skvaller och massa socker
Den enda som faktiskt verkar umgås med mig frivilligt...
Så det jag gör är uppenbarligen att inte umgås med någon. Skoj![]()
Ok .Önskar jag kunde komma, men ska ha upp och träffa kusinen och hans barn så kan vi ta en dejt
Fast inte förrän i augusti för elin ska med.
Men om maten ska slängas så måste ju matlådan diskas. Och det är ju jobbigt. I frysen syns den ju inte, och "out of sight, out of mind" heter det juJag har precis städat frysen på jobbet. Är ensam på kontoret denna veckan och nästa, så man måste ju få tiden att gå på något sätt. Jag insåg att frysen nog inte blivit rensad och städad på ett par år. Glass som gick ut i början av 2013 och otroligt fryssskadade matlådor var några av fynden. Men det värsta fyndet var nog den frysskadade matlådan som var helt grön inuti... så troligen har någon låtit den stå i kylen ett par dagar och sen slängt in den i frysen. Ja, jag förstår att det kändes mer lockande att äta något annat. Men slänga istället kanske?
Nä, såhär i efterhand kan jag leva med att inte ha varit på plats![]()