Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samlar motivation till att kliva ur sängen, dra på mig träningskläderna och sticka ut och springa före frukost.

Sitter och är lite ymklig och självömkande ;). Bara för att jag kom att tänka på att jag har en massa fina människor runt mig och många bekanta, men inga sådana där "självklara riktiga homies" :(. Jag och fästmannen diskuterade nämligen vårt framtida bröllop och hans skräck för svensexagrejer som hans vänner kunde hitta på. Så kom vi till att prata om att det inte var några självklara deltagare eller arrangörer till en liknande grej för mig typ. Så himla löjlig grej, men ibland får man faktiskt känna sig lite ensam och ynklig utan gigantiska bakomliggande orsaker ;).

Jag har heller inga självklara till en möhippa, så jag har redan valt att hoppa över den :o:D Svensexa ska dock anordnas till sambon :laugh:

Jag är också ynklig över det där med umgänge...verkligen inget "självklart" umgänge och definitivt ingen som frågar om vi ska ses :eek:
Min torsdagsdejt drog till Bulgarien så jag träffar inte henne idag heller :(
Jag som behövde PLL-skvaller och massa socker :rofl:
Den enda som faktiskt verkar umgås med mig frivilligt...
Så det jag gör är uppenbarligen att inte umgås med någon. Skoj :D

Jag är också ynklig över det där med umgänge...verkligen inget "självklart" umgänge och definitivt ingen som frågar om vi ska ses :eek:
Min torsdagsdejt drog till Bulgarien så jag träffar inte henne idag heller :(
Jag som behövde PLL-skvaller och massa socker :rofl:
Den enda som faktiskt verkar umgås med mig frivilligt...
Så det jag gör är uppenbarligen att inte umgås med någon. Skoj :D
Önskar jag kunde komma, men ska ha upp och träffa kusinen och hans barn så kan vi ta en dejt :)
Fast inte förrän i augusti för elin ska med.

Jag har precis städat frysen på jobbet. Är ensam på kontoret denna veckan och nästa, så man måste ju få tiden att gå på något sätt. Jag insåg att frysen nog inte blivit rensad och städad på ett par år. Glass som gick ut i början av 2013 och otroligt fryssskadade matlådor var några av fynden. Men det värsta fyndet var nog den frysskadade matlådan som var helt grön inuti... så troligen har någon låtit den stå i kylen ett par dagar och sen slängt in den i frysen. Ja, jag förstår att det kändes mer lockande att äta något annat. Men slänga istället kanske?

Jag har precis städat frysen på jobbet. Är ensam på kontoret denna veckan och nästa, så man måste ju få tiden att gå på något sätt. Jag insåg att frysen nog inte blivit rensad och städad på ett par år. Glass som gick ut i början av 2013 och otroligt fryssskadade matlådor var några av fynden. Men det värsta fyndet var nog den frysskadade matlådan som var helt grön inuti... så troligen har någon låtit den stå i kylen ett par dagar och sen slängt in den i frysen. Ja, jag förstår att det kändes mer lockande att äta något annat. Men slänga istället kanske?
Men om maten ska slängas så måste ju matlådan diskas. Och det är ju jobbigt. I frysen syns den ju inte, och "out of sight, out of mind" heter det ju :angel:

Har kokat ännu mer marmelad. Idag blev det två burkar bara jordgubb/rabarber, en burk med skak av chokladmynta och fyra med lakrits i. Och en burk jordgubb/vaniljsylt :d

Har precis kommit tillbaka till sonen's hus efter att varit ute och rant hela dagen. Jag borjade med lakarbesok och trostade mig sedan med ett besok pa en "mall" dar jag hittade en handvaska. :p Nu sitter jag mest och vilar innan dagens tropiska storm kommer.

Är luspank och less på jobbet och försöker få lite saker sålda, men det går skit :(
Eh, är inte less på mitt jobb utan less för att jag är pank och så sitter jag på jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
975
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V