Äter mjölk med flingor, gott! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag ska gråta eller gråta.
Ett av de hundraåriga äppelträden hade under dagen idag bestämt sig för att avlida. Det blockerar ena dörren till uthuset (där jag går in dagligen) och det kommer att ta mig större delen av hösten om jag ska demontera det med handkraft. Det pajade hängrännan också. Har lagt ut en trevare till en bonde med motorsåg och hoppas innerligt att han har tid och lust att hjälpa mig. Plus allt ris som jag inte har en susning om var jag ska göra av (nä, det finns ingenstans att elda det)
![]()
+ @Linda8142Men å så tråkigt, jag beklagar
Inte slänga äppelved, det är mums att använda som rökved! Äppelrökt fläsk... *mm* Släng ut på Blocket, det är säkert någon grill/rökgalning som gärna vill ha![]()
NU slog det mig att vi ska på födelsedagsfika hos dotterns farmor imorrn, och vi har ingen present...Jag fick Ikea-presentkort av dem, men vet inte på hur mkt. Måste alltså lyckas fixa nåt på vägen imorgon, men vad.
![]()
Hinner inte ner på stan, ska till Östhammar... Men kanske nåt te + choklad från bönor och blad kan funka. Får sikta på Gränby iafKnata in på chokladaffären mittemot gamla Akademibokhandeln (backen från busstorget mot ån) och köp en fin chokladask![]()
Du kan ju inte baka den utan att jag får??Solen gick i moln så jag gick in och plockade ur diskmaskinen. Funderar på att göra en Dulce de lecce-kladdkaka. Allt för att få revansch för förra veckans misslyckande@Wingates