Vad gör man en lördag i närheten av Vansbro?

wippi

Trådstartare
Nästa helg är det dags för mig att plaska lite i Vansbro. Men mellan loppen önskas något att hitta på.
Simmar på fredag eftermiddag så har såldes kvällen att spendera med något. Lördagen är helt "fri" från simning så har en hel dag att spendera..
Då det är simning igen på söndagen tänker vi oss någon aktivitet som inte är en heldags tuff strapats.
Några mil hit och dit förflyttar vi oss utan problem och är öppna för alla tips. Vad får man helt enkelt inte missa?

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 733
Senast: cirkus
·
Äldre Ni är många som varit så underbara, tålmodiga, stöttande och omtänksamma under mitt helvetes år 2013 <3 Efter brännskador, 4...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 630
Övr. Barn Nu har det blivit lite strul kring bonusbarnet, kring hämtande och lämnande i alla fall. Jag känner mig anklagad för att inte ta ansvar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 933
Senast: eyz
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 523
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar