Sv: Vad gör era hundar
Men har ni öppet och de är i sina hundgårdar, så blir det ju ändå ett sällskap. De hör och ser (kanske ) era andra hundar. Då slipper ni släppa ut några och sen stänga dörren. Är de i sina gårdar så kan ju de som "sköter" sig gå ut och in.
Labben här är en en utbrytarkung. Vi begriper inte hur han kommer ut från staketet.
Vi har ett litet staket just runt huset om vi någon gång vill veta att hundarna ska hålla sig här, men han hittar ut på något sätt. Och sen han kom hit så måste det vara stängt, för han får inte gå själv på gården.
Jag har höjt staketet och trott att nu så kan han minsann försöka...men visst sjutton kommer han ut. Har suttit i bilen och smygkikat och sett vart han gick ut förrförragången... fixade det. Men tro sjutton att han kommer ut ändå.
I går kom vi på ett ställe till, och i morse såg jag hur han försökte ...hehe tänkte jag, nu är du fast. Sen gick jag in, och undrade efter en stund vart han var...jo utanför grinden så klart *suck*. Så nu har jag ett alternativ till att fixa, kommer han ut efter det, ja då måste han ha vingar eller nåt
Ja, den där labben han har fått oss att ändra både på det ena och det andra, men han är så go och rolig på sitt sätt
Grana som nog kom från ämnet