Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas den lugnar sig.Jag måste ha ätit något igår som var en dålig idé, min mage har kraschat rätt bra![]()
Hoppsan! dags att vakna, gnugga ögonen ordentligt!Somnade nästan på cykeln nyss
Kom på mig själv med att bara vila ögonen lite![]()
Låter som tårtan blir grymt god.Tjatar igång dottern samtidigt som jag gör tårta till kollegan. En enkel chokladbotten med jordnötssmör och sylt på första lagret och vaniljfrosting + färska hallon uppepå![]()
En dag i kortkommandons tecken och massa elaka tankar låter det som det kan bli. Inte skoj alls.Det går bra för mig. Eller inte. Nu har datormusen lagt av. Batteribyte hjälpte inte fast jag vet inte om de jag bytte till var färska men jag har ändå inget annat att byta till. Jag kan inte heller ta musen från privata datorn för den är inte kompatibel med jobbdatorn. Fan. Den här dagen framför datorn blir plågsam.
De kortkommandon jag kan använder jag ändå dagligen. Det svåra är att förflytta sig över skärmen och klicka på saker. Nu måste jag använda den inbyggda musplattan och jag hatar det. Troligen kommer jag få ont av de obekväma rörelserna jag tvingas till en hel jävla dag. Eller två dagar blir det. Jag har inte tid att köpa någon ny mus idag. Eller så får arbetsgivaren betala för arbetstid och bilkostnader då jag behöver köra 5 mil (fram och tillbaka) för att få tag i en ny.En dag i kortkommandons tecken och massa elaka tankar låter det somd et kan bli. Inte skoj alls.
Hoppas den ger sig och inser att du bestämmer.
Jag känner igen läget, inte alls avundsjuk.De kortkommandon jag kan använder jag ändå dagligen. Det svåra är att förflytta sig över skärmen och klicka på saker. Nu måste jag använda den inbyggda musplattan och jag hatar det. Troligen kommer jag få ont av de obekväma rörelserna jag tvingas till en hel jävla dag.
VAR!Käkar frukost och ska sen dra vidare hem till en av mammorna i min föräldragrupp.
I helgen när sambon köpte grus och sten såg han James May på parkeringenSambon blev helt starstrucked
![]()
har väldigt lätt för det
Vet inte om det är min AS som gör det. Eller min depression/ångest![]()