Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen och ännu mindre klara av dagens arbetspass?
Vill bara sova just nu och hjärnan känns som mos :crazy:

Trött och på lite dåligt humör. Jag måste tyvärr hinna alldeles för mycket idag. Tur att jag avbokade ridningen.

Och så skulle jag ta fram sista byttan hallon från frysen och så visade det sig att det var röda vinbär i burken :arghh:. Svarta vinbär har jag också men jag vill inte ha några vinbär alls på pannkakan :arghh: :banghead: Fan, jag har inget hemma som duger.

Senast ändrad:
Det går bra för mig. Eller inte. Nu har datormusen lagt av :arghh:. Batteribyte hjälpte inte fast jag vet inte om de jag bytte till var färska men jag har ändå inget annat att byta till. Jag kan inte heller ta musen från privata datorn för den är inte kompatibel med jobbdatorn. Fan. Den här dagen framför datorn blir plågsam.

:p
Jag måste ha ätit något igår som var en dålig idé, min mage har kraschat rätt bra :crazy:
Hoppas den lugnar sig.

Somnade nästan på cykeln nyss :eek:
Kom på mig själv med att bara vila ögonen lite :crazy:
Hoppsan! dags att vakna, gnugga ögonen ordentligt!

Tjatar igång dottern samtidigt som jag gör tårta till kollegan. En enkel chokladbotten med jordnötssmör och sylt på första lagret och vaniljfrosting + färska hallon uppepå :up:
Låter som tårtan blir grymt god.
Jag är avis jag erkänner och försöker övertala mig själv att det ska bli såå gott med rågbröd och kokt ägg. Jag känner mig lite tveksam dock :meh:

Det går bra för mig. Eller inte. Nu har datormusen lagt av :arghh:. Batteribyte hjälpte inte fast jag vet inte om de jag bytte till var färska men jag har ändå inget annat att byta till. Jag kan inte heller ta musen från privata datorn för den är inte kompatibel med jobbdatorn. Fan. Den här dagen framför datorn blir plågsam.
En dag i kortkommandons tecken och massa elaka tankar låter det som det kan bli. Inte skoj alls.
Hoppas den ger sig och inser att du bestämmer.

En dag i kortkommandons tecken och massa elaka tankar låter det somd et kan bli. Inte skoj alls.
Hoppas den ger sig och inser att du bestämmer.
De kortkommandon jag kan använder jag ändå dagligen. Det svåra är att förflytta sig över skärmen och klicka på saker. Nu måste jag använda den inbyggda musplattan och jag hatar det. Troligen kommer jag få ont av de obekväma rörelserna jag tvingas till en hel jävla dag. Eller två dagar blir det. Jag har inte tid att köpa någon ny mus idag. Eller så får arbetsgivaren betala för arbetstid och bilkostnader då jag behöver köra 5 mil (fram och tillbaka) för att få tag i en ny.

De kortkommandon jag kan använder jag ändå dagligen. Det svåra är att förflytta sig över skärmen och klicka på saker. Nu måste jag använda den inbyggda musplattan och jag hatar det. Troligen kommer jag få ont av de obekväma rörelserna jag tvingas till en hel jävla dag.
Jag känner igen läget, inte alls avundsjuk.

Senast ändrad:
Trött som tusan! Katterna har härjat runt i sängen hela natten..

Fått bud på 1000 kr på mopeden, vet inte om jag ska ta det eller ej. Begärt 1500 så det är ju en femhundring i skillnad. Måste bestämma mig snart! Får väl väcka sambon och ta en diskussion med honom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 36 37 38
Svar
757
· Visningar
30 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Kattbilder #10
  • Mellanpudel

Hästrelaterat

Tillbaka