Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad heter han som tävlar i hoppning som typ ligger på hästens rygg vid varje hopp? En äldre man.. minns dock inte från vilket land han kommer från. Men han har sjukt tåliga hästar som klarar av den stilen. Han var med och tävlade i OS förra året. Någon som minns?

Dax att sova så jag kommer iväg och gör lite bättre väg för våra vasalöpare i morgon .Hoppas bara spåret håller att åka bil efter så jag inte blir sittande någonstans med King Caben och stora släpet med två sprängmattor på

Har pratat med killen som är borta och jobbar. Innan det var jag ute och åt med en kompis. Innan det red jag ihop med en annan kompis. Och innan det jobb.
Skön dag!
Nu degar jag framför netflix med jätteblåbär och te.

Vad heter han som tävlar i hoppning som typ ligger på hästens rygg vid varje hopp? En äldre man.. minns dock inte från vilket land han kommer från. Men han har sjukt tåliga hästar som klarar av den stilen. Han var med och tävlade i OS förra året. Någon som minns?
Jag minns bara stilen. Var han från Polen tro??

Åt en väldigt kass middag idag. Sedan handlade lite smått och gott. Kom över en bil i kväll med. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha den till än.
I morgon ska jag köpa något till dottern som tar studenten. Tar gärna emot förslag på presenter..

Åt en väldigt kass middag idag. Sedan handlade lite smått och gott. Kom över en bil i kväll med. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha den till än.
I morgon ska jag köpa något till dottern som tar studenten. Tar gärna emot förslag på presenter..

Tror f.ö. jag mötte R på vägen till Tidaholm. Fast han kom åkandes mot ditt håll, bilsläpet på?
Hm.
*Min moster åkte till IKEA och köpte en nedrans massa saker som hennes son kan ha när han flyttar hemifrån (t.ex. tallrikar, glas, bestick mm).
*Presentkort på någon affär du vet hon önskar sig något från?
*En upplevelse.

Jag behöver gå och lägga mig för att sova om jag ska orka upp i morgon.
Kan någon skicka mig i säng? För tydligen lyckas jag inget vidare själv :cautious:

Måste egentligen gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon.
Tidigt till sjukgymnasten för att förnya mitt recept.
Sedan hem till syrran för att vara där ett litet tag innan jag beger mig på middag hos en på kvällen. Men gud vad jag är trött på vissa vägar. Såsom vägen mellan Falköping och Mariestad.

Tror f.ö. jag mötte R på vägen till Tidaholm. Fast han kom åkandes mot ditt håll, bilsläpet på?
Hm.
*Min moster åkte till IKEA och köpte en nedrans massa saker som hennes son kan ha när han flyttar hemifrån (t.ex. tallrikar, glas, bestick mm).
*Presentkort på någon affär du vet hon önskar sig något från?
*En upplevelse.
Kan nog stämma. Han var och lämna en skrotbil och kom hem med mintchokladglass..
Funderar på något fint armband.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 36 37 38
Svar
757
· Visningar
30 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka