Shiet vad kul!!!Ska kanske ha en ganska stor bakomkulisserna roll på ett jättestort esportevent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shiet vad kul!!!Ska kanske ha en ganska stor bakomkulisserna roll på ett jättestort esportevent![]()
JaaShiet vad kul!!!
eventetdu ska åka på eventet. Vem ska jag hota?JaaFörst online men har en chans att få åka till själva eventet med
Återkommer när jag veteventetdu ska åka på eventet. Vem ska jag hota?![]()
Låter bra!!!Återkommer när jag vet![]()
Jag minns bara stilen. Var han från Polen tro??Vad heter han som tävlar i hoppning som typ ligger på hästens rygg vid varje hopp? En äldre man.. minns dock inte från vilket land han kommer från. Men han har sjukt tåliga hästar som klarar av den stilen. Han var med och tävlade i OS förra året. Någon som minns?
Jag minns bara stilen. Var han från Polen tro??
Åt en väldigt kass middag idag. Sedan handlade lite smått och gott. Kom över en bil i kväll med. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha den till än.
I morgon ska jag köpa något till dottern som tar studenten. Tar gärna emot förslag på presenter..
Jag behöver gå och lägga mig för att sova om jag ska orka upp i morgon.
Kan någon skicka mig i säng? För tydligen lyckas jag inget vidare själv![]()
Jag behöver gå och lägga mig för att sova om jag ska orka upp i morgon.
Kan någon skicka mig i säng? För tydligen lyckas jag inget vidare själv![]()
Gå och lägg dig, basta!
Jag borde också ha lagt mig redan (kisse har gjort det)![]()
Jag har äntligen kommit ur soffan så bums full fart mot sängen nu!
Kan nog stämma. Han var och lämna en skrotbil och kom hem med mintchokladglass..Tror f.ö. jag mötte R på vägen till Tidaholm. Fast han kom åkandes mot ditt håll, bilsläpet på?
Hm.
*Min moster åkte till IKEA och köpte en nedrans massa saker som hennes son kan ha när han flyttar hemifrån (t.ex. tallrikar, glas, bestick mm).
*Presentkort på någon affär du vet hon önskar sig något från?
*En upplevelse.