Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast vad spelar det för roll egentligen, bara att lägga i pappersinsamlingen alternativt elda upp.

Nej, det är inte "spelar ingen roll". De är en vidrig organisation med ännu vidrigare rötter i Europas värsta bruna mylla. Jag blir vansinnig på att vårt lands lagar tillåter att de ens finns. I Tyskland är det olagligt med nazistiska organisationer.

De här kräken tassar inte på gränsen som vissa andra organisationer/partier :grin: utan har klivit långt över den.

Åkt hem tidigare från jobbet, alldeles för deg i hjärnan för att kunna jobba. Hela huvudet fyllt med snor!
Tillbringar istället dagen under en filt med surfplattan som enda sällskap. Ska knata till apoteket och köpa hostmedicin sen tror jag. Om jag orkar.

Nej, det är inte "spelar ingen roll". De är en vidrig organisation med ännu vidrigare rötter i Europas värsta bruna mylla. Jag blir vansinnig på att vårt lands lagar tillåter att de ens finns. I Tyskland är det olagligt med nazistiska organisationer.

De här kräken tassar inte på gränsen som vissa andra organisationer/partier :grin: utan har klivit långt över den.
Om de klivit långt över gränsen, polisanmäl då. :meh:

Kickstartade mig själv i arslet och inhandlat redbull, Celsius, monster och en colalight.Skickat iväg mail som jag haft ångest över (för att det tagit för lång tid) samt råkade boka en hund. Så i höst blir jag hundägare igen till en liten tikvalp, den ska bara tillverkas först :D

Ne det är tur alla dagar inte är såhär. Dom flesta dagar är mitt jobb faktiskt jättebra och jag trivs :)

Härligt! Ja men precis, jag trivs jag med men måste få arslet ur vagnen och läsa klart min SSK-utbildning bara, men som sagt jag trivs så det är lite av ett angenämt problem det där :p. Jag älskar kontakten man får med de (oftast äldre inom hemtjänsten) och de har ofta så mycket att berätta bara man har tid att lyssna på deras livs historia :love:

Satt upp en provisorisk hage till de två hästar jag får "på besök" imorgon. En tjej som förut jobbade på skolan där jag jobbar och hennes kompis som är på långritt och kommer förbi här. Har lovat dom husrum tisdag - torsdag.

Satt upp en provisorisk hage till de två hästar jag får "på besök" imorgon. En tjej som förut jobbade på skolan där jag jobbar och hennes kompis som är på långritt och kommer förbi här. Har lovat dom husrum tisdag - torsdag.
Hjärtebarnsritten?

Jag hoppas VERKLIGEN att du inte just sa att deras åsikter är ok eller att de har någon som helst legitimitet?! Är du helt okunnig om vad de står för?
Öh, ursäkta. Hur fan läser du rent ut sagt? Var någonstans har jag skrivit att det är okej? Om du läser in det du vill läsa in är det ingen idé att jag skriver något mer med dig, då tackar jag för mig. Du är minst lika okunnig själv om du läser in saker som jag inte ens skrivit. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
892
· Visningar
34 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka